14 Ocak 2014 Salı

Felsefik Ben : Nefes Al ... Gecer ...

                   
Hiç birşey bilmediğin zamanların var ya hani , aynen böyle boş boş baktığın , "şimdi nolcak lan"a kafayı taktığın , TAKMA . hatta bence sen hiç o tarafa bakma . Nefes al ... gecer ...
                 
Kendini cüceler Ülkesinde bir Dev sandığın anların , tatmin olmuş yanların var ya hani ! İşte kendini öyle Sanma ! Bırak elinde ki o cubugu yerine , kendini fazla kazma ! Gunese bak ... Gecer...
                 
Cirkin bulduğun yanların , aynada ki sana küskün anların var ya hani , Çirkin olanın da kusursuz olduğunu aslında herşeyin kusursuz olduğunu anlayamadığın o zavallı günlerin ... Yapma ! Ruhuna bak ... Gecer ...
                                           
                    
Aklının hep başında olduğu , kontrol delisi günlerin var ya hani , içinin müziğini kapattığın . Kapatma ! 
Bırak göğe yükselsin aklın bir kaç uçan balonla , aç müziğini sen ve onları uğurla ...Gecer ...
                
                                                         DOZ 



12 yorum:

Profösör dedi ki...

Bence de geçer...

mavi dedi ki...

çok iyi geldi..

Unknown dedi ki...

Karamsar Ben : Nefes alıyorum ... Geçmiyor; geçecek gibi de değil. Kötüler kazanmaya devam ediyor.
bir sonu olmalı... iyiler kazanmalı birazda ? bunca yıl izlediğimiz bütün filmler bütün masallar külliyen yalan mıydı ? yalanmış meğerim. inandım.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@profosor nerelerdeydiniz ozlettiniz kendinizi , saygilar efenim !

@mavi ne mutlu bana o zaman :)

@pinokyo, Pinokyom sen hic sikma guzel canini , inan bana eden er ya da gec buluyor . Bize dusen sabretmek , dersimizi alip yolumuza devam etmek ve iyi olmaktan hic ama hic vazgecmemek . Sarildim !

Unknown dedi ki...

Zamanla gayet iyi! Çok güzel bir yazı olmuş, hepimizin kulağına küpe olması dileğiyle :))

Profösör dedi ki...

Üç ay kamp hayatı yaşadım. Bir demlik ve bir tavayla köye yakın bir koruda. İnternetten ve medeniyetten uzaktaydım. +Şükür kavuştuk ama dostlarımıza.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@ben bunuyazarım çok teşekkürler :) begenmene sevindim .

@profosor ohh ne güzel ne iyi gelmiştir o doga da gecen arınmış zamanlar ! Hoşgeldiniz .

Ebygale dedi ki...

geçer tabi, bu zamana kadar geçmeyeni var mı ki:)

Ebygale dedi ki...

geçer tabi, bu zaman kadar geçmeyeni var mı ki?

Hayatimakyajla dedi ki...

blogun çok güzel artık takipçinim
bloguma beklerim
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Sistem dedi ki...

Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@ebru cok tesekkurler :) gelicem ilk firsatta

@webseyyahi ben de okudugunuz icin tesekkur ederim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails