14 Ağustos 2014 Perşembe

Felsefik Ben : Kalbimden cümleler ...



Sonra ona Büyüme dedim , 
Büyüme hep çocuk kal 

Merakını yitirme,
Hep soru sor, meraklı kal 

Büyüklere bakma sen ,
Peter Pan'la güvende kal 

Kalbini kapatma hiç ,
Hep o saf sevginle kal ...

Bütün hayatları yaşamak istiyorum ,
Bütün ağaçları görmek 
Tüm çiçekleri koklamak
Bütün nehirlerde yüzmek,

Bütün dünyayı gezmek istiyorum .
Bütün banklarda oturmak 
Hepsine adımı kazımak
Tüm kahveleri içmek sonra ...

Bütün yolları yürümek istiyorum,
Toza toprağa bulanmak ,
Soğuk sularda yıkanmak 
Bütün kuşlarla bakışmak ...

Bi sürü yağmur yağdı Bugün 
Bi sürü bulut geçti sonra düşüncelerimle el ele , gözlerimin önünden.
Bazıları kara bulutlarla arkadaşken , bazıları beyazlarla kol kolaydı .
Şaşırmamış gibi yaptım ama ,
Bu aslında çok garip bir olaydı ... 


Bildiğimi zannetmekten korkuyorum 
Yanlış aynalarda kendime bakmaktan
Aslında bir cüceyken , kendimi Dev sanmaktan ...


Camları boyalı bir pencereden bakmaktan korkuyorum ,
Benim pencerelerim ne toz pembe olsun , ne siyah .
Şeffaf olsun istiyorum , gerçek renkleri ile göreyim dünyayı , yargılamadan ... 

DOZ 









2 yorum:

Unknown dedi ki...

cok sekersin,bak okudum yorumumu da bıraktım. Sesini duyar gibi oldum cıvıl cıvıl, sevindim

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Limonlu su çok çekici duruyor:) Yazı yine çok şekerdi. Ama bende o çocuk kafasından ürküyorum:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails