4 Mayıs 2011 Çarşamba

Cok Mimli BEN :

Bilgisayarima virus girdi F*ck, acamiyorum yazamiyorum :( lanettttttttttttt
sevgilimin biraz kulustur pcsinden yazmaya calisiyorum suan ,yorumlariniza ve mimlere bu nedenle cvp veremedim :(
Napicamm pcsiz bilmiyorumm :( Turkiyede olsam coktan halledecegim bu sorunu Canada cok legal (!) bi ulke oldugu icin halledemiyorumm,burda kimse pcnize format atamiyorr deli olaccigimm :( neyse yaa sabir diyorumm yine ne yazik ki, sabirla aram bok gibiyken o benimle kanka olmak isityorr inatla,bu sefer ona bi guzellik yapicam gibi gorunuyor zaten fazlada carem yokk :)
neyse efem Pek sevgili NEGZEL , MEMENTOM  ve Mellycan beni mimlemiss hepsini cvp lamak istiyorum tabi sevgilimin kulustur pcsinin azizligine ugramazsam
Ilk Mim NEGZELDEN geliyor;
"Blog açma hikayeniz var mı? Varsa nedir? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz?"
blog acma hikayem var ; Biraz klise belki ama gercek su ki,cocuklugumdan beri yazardim ben biseyler, ilk okulda ogretmenler gununde hocama hediye almayi unutsam bi koseye cekilir bir siir yazrdim,anneme babama anneler babalar gunude siir yazrdim,ne kadar iyi oldugu tartismaya her zaman acik olan bir konuda olsa kalem ve kagit en iyi arkadaslarimdi ve kendimi sozleredden daha iyi ifade ettigim yer yazilardi.soyleyemediklerimi soyluyordum yazarken,agzimdan cikmakta zorlana kelimeler elimden cikiyor,icimden kagida tasiyordu. bilmem kimbilir belkide utangac insan hastaligidir yazmak.Kitaplarlada aram iyiydi,annem cok okurdu bana kitap ben kucukkken sonra babamin cok genis ve guzel bit kitapligi vardi,okudukca daha cok yazdim yazdikca okudum,sonra orta okulda gunluk tutmaya basladim aslinda asil donum noktam gunluktu bence ben gunlukten sonra gercekten yazbildigimi kesfettim,yazdiklarimi sevdim sonra lisede kompozisyon dersinde hocamin dikkatini cekti yazdiklarim,okul gazetesinde calismami,roportaj yapmami ve yazi yazmami istedi ucarak kabul ettim tabi,sonra universite ve universite gazetesi,bir yandan da hobilerim vardi ic mekan dizayni ;antikalar ve eski esyalari yenilemekle ilgileniyor ayrica kendim ayna avize kumaslardan bebekler yapiyor,alinan seylerin seklini degistiriyor boyuyordum,2010 yazinda cesmedeki yazligimiza Kucuk kuzenim HAKAN geldi yptiklarimi gorunce "DOZ abla neden kendine bir blog acip yaptiklarini yazdiklarini insanlarla paylasmiyorsun" dedi super fikir dedim ve ogun actim blogu il izleyicimde MISSBONE dur zamaninda bana cok yardimi dokunmustur buradan kendilerine tesekkuru bir borc bilirim :)
Ilk mimi cvpladim ama digerleri icin bir araya  ihtiyacim var
spora gitmem lazim
bu arada ev bakiyoruz gecici olarak bir apartment da yasiyorduk
yakinda kendi evime tasinabilirim ve turkiyeden esyalarimda yazin gelince artik yeni hobby postleri paylasicam sizlerle heycanli ve mutluyum bunun iicin
operim
Dip not olarak belirtmek isterim ki adimi bulmamda (DOZ BUYUCUSU) pek zor olmadi DOZ benim hayattaki anahtar kelimemdi ,orta yolda olmak herseyi dozunda yapabilmek asiri olmamaya calismak gorevimdi cunku yapi olarak uclarda olmaya cok musait bir insandim nitekim bir cok ucta gezindim zaman zaman ama DOZ benim durmam gereken yerdi ve hep orayi isaret etti ,Kedim var adida DOZI dir ve nedeni yine DOZ u hayat icinde hatirlamak ve hatirlatmaktir. bende en sonunda meshur OZ buyucusunden esinlenerek DOZ BUYUCUSU oluverdim sizin icin...

12 yorum:

memento mori..# dedi ki...

on parmağında on marifeettt.. Doz'ummmm.. en sevdiğim kız tipisin var ya.. ne yalan söyleyeyim gıpta ediyorum sen ve senin gibilere..

küçük kuzenin Hakan.. cennetlik çocukmuş bak.. seni buralara kazandırmış :)) bizi senden mahrum etmemiş :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

cok saol mementomm yaa utandiriyorsun benii :# pekde bir ise yaramiyor marifetlerim beni mutlu etmek disinda,evet Hakan gercekten on numara cocukk yaa :)
fena optum

]-[erbiRenk dedi ki...

dün bende mimliyecektim seni ama, son anda atlamışım:( kısmet bir dahaki mim'e inşallah:)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

her bir renk;kismet degilmiss :) ama bir dahakine isterimm mutlaka

]-[erbiRenk dedi ki...

bir daha ki sefere sözzzzz:)

negzel dedi ki...

ben de hep birşeyler yazardım lisedeyken falan ve bir gün hepsini yırttım attım salak gibi:S adının hikayesini çok sevdim, çok mantıklı:)

Deli Köşesi dedi ki...

ben Canada bölümüne takıldım...süpermiş ama yaaa....kıskançlık dorykta bende:)

Profösör dedi ki...

Bir esrarın içinde bir sır,
bir sırrın içinde de esrar olurum.
İşte bunun gibi,;
bir mechulün içinde bir malum,
bir malümun içinde bir meçhül olurum.

İşte ben buyum...

Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

İşte ben buyum...

Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

İşte ben buyum...




Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.




http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/05/baharla-yaz-arasndaym.html#comments

femlemne dedi ki...

doz twitin var mı beybi senin

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

femlemne,yok beybi tivitim aslinda varda donmus durumda cunku sevmiorum fazla ,faceyi bile yeni actim sosyallesmeye karsiyim :) tek sosyallesme mekanim blogum olsun istiyorumm :) saka bi yana pek sevmiorum tiviti soylicegim herseyi burdan demeyi tercih ediyorumm.

Adsız dedi ki...

şu seni öve öve bitiremeyen yalakalık yapan adsız küçük kuzen hakan olabilir gibime geliyor o adsızı seni sende onu tanıyorsun buna çok eminim ya adsız olarak kendi kendine iltifat yazıyorsun ya da şu ufaklık hakan adsız olarak yazıyor sana yuh ya

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

ahahaaa :) olabilir :) ailecek organizeyiz :) gunum sayende guzel geciyor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails