20 Eylül 2011 Salı

Stresli BEN : Basliyoruz !


Karnimda bir agri
Ama klasik bir karin agrisi degil bu hani su sinava girmeden once hissedilenden,korkuyla,tirsmayla karisik olanlardan
Yuzme koclugunun ilk gunu,saat 4 te orda olucam, neyle karsilasacagimi bilmedigim,kontrolum disindaki olaylarda bu karin agrisi cok SIK ziyaret eder beni
Bugun suya girmicem cocuklarla,mayom yok cunku  haftaya Vancauverden alinca artik.
Umarim faydali olabilirim cocuklara ve umarim bende bir suru yeni sey ogrenirim
Bu ogrenme durumu beni inanilmaz heyecanlandiriyor
Sonsuza dek yeni bir seyler ogrenmek,yeni deneyimler edinmek ve hep ayni heycani hissetmek istiyorum
Bu bana hayatta oldugumu,nefes aldigimi hissettiriyor
Merak duygusunu cok seviyorum, cunku hic bir zaman yalniz gelmiyor, yaninda ogrenmeyi arastirmayida getiriyor her zaman merak.
Ama oyle o ne yapmis,bu ne yemis meraki degil bu bahsettigim,o nasil olur,bu nasil bi sey,orasi nasil bir yer,bunu nasil yaparim meraki.
Yapmak istedigim ,ogrenmek istedigim seyler var ve onlari yapmadan olmek istemiyorum,daha onceki yazilarimda isteklerimi surekli etrafimda olan kucuk defterlerime not ettigimi soylemistim,ve o yazdiklarimin gercege donusmesi beni hayretler icerisinde birakiyor.Ben denedim oluyor,sende dene,yaz isteklerini kucuk kagitlara,ama hic vazgecme ,acelemiz yok dimi olene kadar hepimiz burdayiz,birak simdi olmasin ,3 ay sonra ,1 yil sonra olsun istedigin.
Mesela benimkilere bi goz atalim;

*Satranc ogrenmek istiyorum
*Rusca ogrenmeden olmek istemiyorum
*Resim yapmak,tablo yapmak istiyorum
*Fotografcilikta ustalasmak istiyorum
*Beni cok mutlu eden ve heycanlandiran bir isim olsun istiyorum
*Keman calmayi ogrenmek,ders almak istiyorum
*Daha cok kitap okumak.daha cok yazi yazmak isityorum
*Organlarimi bagislamak istiyorum
*Dovme yaptirmak istiyorum
*Evimize kocaman bir kutuphane istiyorum
*Daha cok seyahat etmek istiyorum
*49 kilo olmak isityorum
*bi kedim olsun istiyorum(adi bile hazir)
*Daha cok spor yapmak istiyorum
*Kosma aliskanligini kazanmak istiyorum
*Daha sabirli biri olmak istiyorum
                           .
                           .
                           .
Bu liste uzarda gider,ve biliyorum belki bunlarin hepsini yapmaya omrum yetmeyecek ama bunlari yapmayi istemek ve yapabilme ihtimalinin verdigi heyecan beni hep canli ve heycanli tutacak
Gercege donusmus isteklerimizin bol oldugu gunler diliyorum bizim icin
Bana sans dile simdi
Sancili opucuk

14 yorum:

Laliş dedi ki...

Şansın bol olsun =). Üstesinden kolaylıkla geleceğini düşünüyorum ben =).

En son olarak ; deniyeceğim ben de bu yöntemi, tüm dileklerinin kabul olmasını da diliyorum =).

Missbone dedi ki...

Azmine düşüncelerine hayatına her zaman hayran kalmışımdır,yine değişmedi bu =) Darısı başıma =)

eLmyra dedi ki...

bizim şans dilememize ihtiyacın yok bence, her şey çok güzel olacak çünkü :) yine de best wishes ;)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

@lalis,cok saol lalisim :) insallah
dene walla,gercekten denenmis bir yontem,ve dileklerin oluncada bana haber et,ama yaz ve unut yani bekleme hani olmadi olmadi diye bi bakicaksin tam unutmusssun oolmuss :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

@missbone,yaa sen utandiriyorsun beni,cok tatlisin,cok tesekkur ederim,cok daha fazlasi ,daha guzellerigelsin senin basina
operim

@elmyra,oylemi diyorsun elmyra :( insallah,birde su karin agrisi gecse :) cok saol

Missbone dedi ki...

Senin tatlılığın bebişim o =) İlk blog yazmaya başladığım günden beri takip ediyorum seni,dekorasyonla ilgili yazıların vardı onlara da hep hayran kalırdım =)

Hepimiz için en güzeli olsun ^^

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

@missbone,bilmem mi sen benim ilk takipcimdin yaaa :) nasil unuturum.evet o donem hem yazligi hem kisligi degistiriyorduk ve bende cok sik dekorasyon postu girebiliyordum malzeme coktu :) aslinda yine yapicam az kaldi,su evimi bi yerlestire bilirsem istedigim gibi :)
evet en guzeli olsun :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Benim de acil yamam lazım, zira 39 yaşına geldim ve daha yapmak istediğim yüzlerce şey var. Bol şans canım, umarım bütün isteklerimizi gerçekleştirecek kadar yaşarız hepimiz.

denizsaatcioglu.blogspot.com

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

@deniz ,evet yazmalisin bencede ama acelemiz yok,yas ise hic onemli degil ben yasa inanmayanlardanim,zira burdan ne zaman ayrilmamiz gerektigini yasimiz belirlemiyor o zaman hic bir onemi kalmiyor yasin.
sans icin teskkurler ,ihtiyacim olacak :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Ooooo hayırlı olsun bebeYim,sen başarırsın,aferin ki:)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

ustrupsuz,saol beybim ya,midemde bi yumruk 3 saat kaldi :/

Profösör dedi ki...

Ne güzel istek bunlar. Bence bir de ğız mızıkası çalmalısınız. Çantanızda bulunsun...

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

@profosor,cok tesekkurler ,olur onuda ekleyeyim listeme be :)aslinda babamin hediye ettigi bi mizikam vardir,onla baya yakin gunler gecirmistik eskiden :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Umarım yaşamınız dilediğiniz gibi olur. Yüzme koçluğu içinse bol şanslar diliyorum, hatta eminim ki sizin için çok güzel olacak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails