16 Aralık 2011 Cuma

Yine Ben : Geldiler ...

Alti koca ay bekledigim,daha almaya baslamisken ,ne zaman kullanacagimi cok merak ettigim uzun bir sure anne evimde oylece sandiklarda beni bekleyen esyalarim sonunda geldiler,beni pek bi mutlu ettiler.
Bazen kucumsedigimiz , ya da fazla onemsemedigimiz seyler ne kadar da onemli mutluluklar oluyor hayatin sartlari degisince .
Uzun ve eglenceli bir hafta gecirdim ,sanirim 40 kusur koli actim, tek basima yerlestirdim hepsini.


    Gozum yollarda bekledim seni



her yer kutu ve koli bandi ile doldu


ganimetler sag salim cikartilip yerlerine yerlestirildi :)

herseye tek tek yer arandi
bazilarina bulundu


bazilarina hala yer bulunamadi :(
yorulunca ihlamur ve anne orgusu battaniye esliginde dinlenildi
tembellik bitince ise geri donuldu
samdanlara yer bakildi

nargilenin karsi konulamaz cazibesine yenik dusuldu yine tembellik yapildi
hatta tum bunlarin ustune yeni esyalarla ilk misafir bile agirlandi




naneli limonata ikram edildi
gece , turk lokumu ile bitti :)

19 yorum:

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sıkıntılı günler geride kaldı. Eşyalar geldi, ev eve benzedi. Ne güzel eşyalar, detaylar...Masa nefis görünüyor. Koltuk köşeniz ise çok hoş, annenizin el emeği battaniyelerde mis gibi anne kokusu vardır eminim. (Olmasa da hafızalarda...)Güle güle keyifle oturun. Keyfiniz hiç kaçmasın:)

Laliş dedi ki...

Hayırlı olsun canım :)). Hala Türkiye'den gelip gidecek bir şey var ise, ben bu pazartesi yolcuyum. Dört haftalık kısa bir tatil için getirebilirim =). Çok beğendim bu arada eşyalarını =)).

naley dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

semi'nin mutlu elleri , evet esyalarla beraber mutluluk da aidiyet hissi de geldi sonunda :)masami ve detaylari begenmenize cok sevindim cok tesekkurler guzel yorumunuz icin,sevgiler...

Lalis,cok saol begenmene cok sevindim lalisim,dusunmen yeter gelcek bir esyam kalmadi ama mumkunse senden bepantene krem isteyebilirim cildime iyi gelen tek sey o 1 kutu gondermis annem ama bitcek diye odum kopuyor,firsatin olursa denk gelirsen ,zorsa hic kasma simdiden iyi tatiller cok sevindim senin adina ben burada mahsur kaldim :(opuyorum kocaman

naley,cok saol naleyim begenmene sevindim,optum kocaman

Bir İnce Ses dedi ki...

O kadar ayakkabıya yer bulmak kolay olmaz heralde :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

bis,evet kolay degil :( bi odaya yigdim hepsini simdilik,bakalim napcam sonra

deeptone dedi ki...

ne keyifli bir süreç olmuştur açıp yerleştirmek.

neyse ki ben seni unutmuyorum.
:)

Profösör dedi ki...

Yeni eşyalarınla, mutlu olursunuz inşalylah..

Buket dedi ki...

oo kolay gelsin, artık iyice yerleşmişindir gerçi. o ne kadar çok kitap ve ayakkabı öyle :))

özge bayrak dedi ki...

şaka mı bu?! ganimet ki ne ganimet anacım, dibim düştü ayıptır söylemesi :) pek beğendim doz, ne keyifli olmuştur bu kolileri açmak, açtıkça sevinmek, sevindikçe hevesle yer bulup yerleştirmek... tek tek hepsine bayıldım ama yauv! ayrıca son aldığın vintage ayna da dikkatimden kaçmıyor yani.
canım daha sık yaz vakit buldukça lütfen. sevgiler...

mon clementier dedi ki...

doz
ne kadar guzel aksesuarlarin var :)
simdi daha bir kendi evin gibi hissetmisindir mutlaka :)
ne guzel bir yilbasi hediyesi :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

deeptone,evet cok zevkliydi,yaa unutmak degil inan bloglara da kendi blogumada eskisi kadar zaman ayiramiyorum ne yazikki :(

profosor,cok tesekkurler guzel dileginiz icin.

ozge bayrak,cok sevindim begenmene yaa :) caya gel demek isterdim :( o begendigin ganimetlerle guzel bi sofra kurmak isterdim :(, oda olur belki bi gun kismet ,daha sik yazmaya calisicam soz :)

mon clementier,tesekkur ederim :) ozlemisim senden haber almayi :) optum cok

Laliş dedi ki...

Kendim içinde alacaktım zaten kuzum, senin içinde alıveririm üç beş tane yanıma fazladan ne olacak =)).

Medanşeri dedi ki...

Doz'cum senin adına çok sevindim, mutluluğun yazdığın satırlar aracılığıyla taaaaaa buralara kadar geldi. (:
Bundan sonra çok çok daha mutlu olursun inşallah. :*
Bu arada beklediğine değmişler gerçekten ben de bayıldım. Neyse ki kazasız belasız kırıksız döküksüz gelebilmişler. Süper olmuş (:
Sevgiler :*

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Bayıldım hepsine, ne sıcak, ne yaşayan ev olmuş... Detaylar nasıl zarif, zevkine hayran kaldım... Daha çok resim istiyoruz... Kırılmadan gelmişler ya... Oh ne güzel olmuş... Battaniyelere takıldım kaldım...

eLmyra dedi ki...

gözün aydın güle güle kullan tüm eşyalarını. çok güzel olmuş gerçekten :)

Missbone dedi ki...

O kolileri açmaktan daha güzel bişi var mıdır yaaa hem de ne kadar çokkklar ve kocamanlar,içim gitti resmennnnnnnnn :)))

Bu arada orada bi tabak gördüm 3 lü gibi bişi böyle. İşte ona bittimmm bittim :)

Ps: Ne kadar çok ayakkabın var öyle Oo

Fısıltı dedi ki...

Nasıl yaptın tek başına yahu.. Çağırsaydın yardıma gelirdik ;)

Bu arada eşyalarına bayıldım, özellikle kitaplarını görünce içim gitti içinde kaybolmak istedim resmen :)

Çok marifetiliyiz anacım taktir ettim, ben 2 gün altından kalkamayabilirdim :) Yeni eşyaşların ile saadet diliyorum..

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

lalis,cok saol lalisimm :) optum

medanseri,begenmene cok sevindim medanserim :) malum pek bi uzakta olduugmuzdan evimi gormeye kimseler gelemiyor ama ben evimi sizlerle paylasip mutlu oluyorum iste

kiraz cekirdegi,ahh cok mutlu oldum yaaa :)tamam daha cok foto cekicem battaniyeler benimde favorim :) sevgiler :)

elmayra,cok saol elmayra :) atla gel bi kahveye :)

missbone,cok zevkliydi anlatamam ilac gibi geldi bana,hmm o tabak benim de favorimm,durr bulursam sana da alirim ceyizine :)evet ayakkabi ve kitap hastaligim varr

Fisilti,yaptim istee yaa maharetten degil aslinda heycan ve mutluluktan hic anlamadim yoruldugumu .kitaplarimin hepsi bile degil asil politika ve siyaset tarihi kitaplarim kaldi turkiyede cok uzuluyorum da hatirlamamaya calisiyorum :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails