23 Ocak 2013 Çarşamba

Maskulen Ben : DOZ'sal stiller . . .

Moda ile  ilgili fazla post yapmasam da kendisi aslinda benim ilk goz agrimdir  :) , hatta cok klasik bir deyisle kendimi bildim bileli ilgiliydim moda ile. Aslinda moda ile ilgili degilim "moda olmayan" ile ilgiliyim demek daha dogru , ya da "cok moda olan" ile ilgili degilim ! Dur tamam :) biliyorum kafan karisti,soyle anlatayim,herkesin yaptigi ,kullandigi,taktigi birsey herkes icin moda iken benim icin "demode" ben modayi henuz kimse uygulamaya baslamamissa ya da henuz cok az kisi farkindaysa seviyorum.Yani benim icin MODA henuz giyilmemis,kesfedilmemis,yapilmamissa Modadir.Oyle ki sevdigim bir parcayi her yerde ve herkeste gormeye basladigimda kendisinden nefret edicek boyuta gelebiliyorum.
Aslinda uzun yillar,bol  makyajli, yuksek okceli muzmin bir kokos olarak dolastim :)herkes ve hersey sadelesirde ben sadelesemem sanirdim,bir de yaptigim iddiali makyajlarla taktigim o piril piril tasli  aksesuarlarla ovunur " bakimli kadinin hali baska oluyor bebegim" edalariyla etrafta saliniridim :)sanki annemin karnindan boynumda kolye, kulagimda kupe, ayagimda bi karis topuklu ,kafamda gelinbasi simli sac ile dogmusum  siz dusunun artik kokoslugumun boyutlarini :) iste boyle baya uzzzuuuuuun bir zaman tavan yapmis bir feminenlikle etrafta salindiktan sonra(ozellikle universite yillarim,o donem ki tarzim ayri bir post konusu:) ,son bir kac yildir maskulen ve minimal gorunume fena sarmis durumdayim .iste size benim tarzimi yansittigini dusundugum bir kac stil ornegi :)
enjoy :)
Amber Rose ,masculine style in en guzel orneklerindendir kendisi
blazer ve oxford ayakkabilar nasil guzeller
mango 2013
gozluk sanirim en sevdigim aksesuar
Not:Resimler PINTEREST'den alintidir.
 

2 yorum:

Guzunkizi dedi ki...

Nasıl gülerek okudum yazdıklarını anlatamam:)pırıltılı taşlar beni koparttı.üniversitede sunum yaparken ders bitince arkadaşlar "pırıltılı takılarına bakmaktan seni dinleyemedik"derlerdi.Çok güldüm:)Sen de gül hep:) Eskiye nazaran sadeleşsek de yine potansiyel var gibime geliyor :)

ashley dedi ki...

blazer ve oxford ayakkabılar !! Awwweee ! ve son foto süperrr, aynı gömlekle daha geçen hafta dolandım etrafta :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails