11 Mart 2013 Pazartesi

Tanıdık Ben: Birileri ...

Elinde sadece güzelliği kalmış insanlar tanıyorum ben, içi boş, ayakları yere basmayan bir güzellik, ne anlamsız bir özellik.
Kılıfını süslemekten ruhunu süslemeye fırsat bulamamış, başkalarının yaptıklarını merak etmekten bir bakmış ki kendine zamanı kalmamış.
Etrafı çok kalabalık yalnızlar tanıyorum ben , o kalabalıkta bir tek yalnızlığı ile yüzleşemeyen ve etrafı çok yalnız kalabalıklar tanıyorum ,dışardan bir tane , içerden bin tane görünen.
Hesap etmeden yola çıkmayan insanlar tanıyorum mesela  , hayat defalarca kırsa da hesap makinalarını bır türlü farkına varamayan , careyı kosa kosa gıdıp yenısını almakta bulan.
Çok konuşan insanlar tanıyorum ben ama lafları atmosferde kaybolan ve de az konuşan insanlar tanıyorum cümleleri havaya çivi ile cakılan.
Çok mutsuz ınsanlar tanıyorum ben ruhundaki karadeliğin herseyi siyaha boyadığı ve çok mutlu insanlar tanıyorum ,gözünde gökkuşağından bir perde ile dolasan
Yaşayan ınsanlar tanıyorum ben ama bır turlu kendilerı ıcın yaşayamayan ve ölü ınsanlar tanıyorum bedensız de olsalar başka bedenlerde yaşayan.
Hayata renk katanlardanmisin ? yoksa dert katanlardan mi ?
Ve bazi kedilerin kafasi cok karisik farkindamisin ? :)

5 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Çok güzel :)

Hepsi güzel de kafası karışık kediler harika :)

Yeraz dedi ki...

Gözünde gökkuşağından perde ile dolaşan insan olmak istiyorum ben ! Ne güzel ne doğru söylemişsin ,hepsine katılıyorum.

Unknown dedi ki...

duygularıma tercüman olmuşsun yine yeni yeniden. hayranınızım efenim ;)

Mutlu Eller dedi ki...

Ne güzel bir yazı, ne içten ifadeler!
Umarım ben hayata renk katanlardan biriyimdir. Bunun için tüm çabam, yoksa neden yaşıyoruz ki:)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Resimligünlük, çok teşekkürler :)
Yeraz,ben de :) cogu zaman gözümde renkli perdem ama daimi olsa daa iyi olur tabi :)
Pinokyo, be mutlu bana o zaman :)
Semi,çok sagol semıcim , emin ol renk katanlardansın sen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails