25 Eylül 2013 Çarşamba

Öğrenci Ben : Kendime notlar !

Kaktüsler içinde çiçek olmak ya da Kaktüslere rağmen çiçek olmak , belki de bütün mesele bu !

Herkesin zamanı var unutma; senin de sıran gelicek ve senin de sıran geçicek , ikisini de mutlulukla karşıla.
Ertelediğin anında yapmadığın her iş yarın karşına daha da büyük ve daha da zor olarak çıkacak . erteleme.
Plansız gune başlama ama planlara takılıpta anın tadını cıkarmaktan korkma , planla yola çık ama kendini suyun akışına da bırak zaman zaman.
Aklına gelen her negatif şeyi pozitif olanıyla değiştir , bi müddet sonra aaa bi bakmışssın aklına gelen herşey pozitif!
Seçilmiş yalnızlığını ve özel alanlarını korumaya devam et ama insanlarla iletişim halinde olmayı da unutma .
Ev de olmaktan hoşlanıyorsun diye kendini eve hapsetme, unutma Hayat sokaklarda...
Şu utangaçlığını bi kenara bırak artık :) konuşurken insanların gözünün içine bak ! Dinlemediğini düşünüyorlar , herkes gerçek sebebi bilemez! 
Sancılıda olsa Ruhunun aynasına bakıp gerçeklerinle yüzleşmeye ve sevmediklerini değiştirmeye devam et , değişim hiç bitmemeli ! 
Bilmediklerinden korkma, korktuklarından kaçma , kaçmadığında göreceksin ki aslında korku filan yok , korku kafanda ! 
İstemekten çekinme, hayattan iste ! İstemezsen kimse vermeyecek , çağırmazsan gelmeyecek ! 

DOZ

Kırmızı Kapı ; hayatımızın 3 yılı ...
Not: yukardaki fotoğraflar yakında Evinden bahçesinden ayrılacak bi kadının gözünden Blogunda Arşiv niteliğinde bulunması amacı ile çekilmiştir , saygılar ! 

Not1: Dünün mutluluğu , 85 yaşındaki arkadaşım Roza'nın beni araması ve O çok merak ettiğim güzel İtalyan ekmeklerini beraber yapmak için beni çağırmasıydı !
Okura Not: Hayattaysa hala Ananen , babanen Dedelerin , deme ki sen hala Büyümedin , vakit varken vakit ayır onlara , bi sürü anı biriktirin beraber , bigün onlar gidince o güzel anılarla avutacaksın kendini ...
Taa taaaa :) biz yaptık ! 
Fırından çıkmış taze ekmek kokulu günler ...





4 yorum:

Unknown dedi ki...

evde ekmek yapmayı bende çok seviyorum. evin mis gibi ekmek kokusu ile dolması benim mutluluk kaynağım.

Mert dedi ki...

Resimlerdeki nostaljik ton ne hoş... Kafa'ya da beklerim. :)

Unknown dedi ki...

aynı kaktüsleri ben de çektim geçen hafta...alaçatı^^...yine ne güzel görseller...bayılıorum gerdem^^ <3

Dr.eamer dedi ki...

ilk cümleni çaldım dozcum, çok özlemişim blogunu baya da birikmiş yazılar sobamı yakmış eski kadife koltuğuma uzanmışken yine iyi geldin bana;)

sağlıcakla..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails