14 Ekim 2013 Pazartesi

Mutlu Ben : Kampta Veda Partisi !


Çok şey borçluyum Ben bu küçük kasabaya , güzel insanlar tanıdım , kendimle yeniden tanıştım, yalnız olmaya alıştım , yeni heycanlara bulaştım daha aklıma gelmeyen bi sürü şey ...
İşte tam da 3 yılın ardından buraya veda etmeye hazırlanırken , gönüllü işlerim sayesinde tanıştığım ve çok özliyeceğim güzel arkadaşlarım bana küçük bir veda partisi düzenlemişler :) burda geçirdiğim en güzel günlerdendi o kız kıza geçirilen kamp gecesi :) 
Kamp hayatına fazla alışık olmayan ben Yeni deneyimler edindim :) 
Av mevsiminde ormanda gezerken mutlaka Turuncu birşeyler giyilmesi gerektiğini , burda yaşayan insanların kaynak tüketimi konusunda bizden daha dikkattli olduğunu ( yağmur suyu biriktiriyor ve temizlik işlerinde onu kullanıyorlar ) yaşlanmanın eğlenme duygusunu alıp götürmediğini , herkesin iş bölümü yaptığını ve böylece hayatın daha da kolaylaştığına şahit oldum :) 

Evelyn'in güzel kamp evi Avize Eşinin avladığı geyiklerin boynuzundan yapılmış , güzel ama Av'dan hayvanların öldürülmesinden nefret ediyorum ! 

Bu ocakta ağır ağır pişmiş Geyik eti yahnisi akşam yemeğimizdi :)

Bu Evelyn :) Atv 'de kullandım onun hocalığı eşliğinde :) 
Evin üstünde ki koca solar paneli görüyormusunuz, herkesin terciği doğal kaynakları kullanmak !

Muhteşem bir göl manzarası vardı karşımızda 

Erkekler avladıkları hayvan kafalarını sergiliyorlar garajlarında :) biraz mağra adamı stili ama Vahşi hayat işte !

Sevdim bu şişeyi :)
Evin tamamını Evelyn ve kocası inşa etmiş , inanışmaz değil mi ? 

İşte böylece bir maceranın daha sonuna geldik :) sırada kiii :))
 Hepinize mutlu Bayramlar ! 













Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails