26 Kasım 2013 Salı

Yine Ben : Gunes girdi ruhuma ...

Bazi sabahlar uyanirim,
Gunes siziyorsa odama, ordan da ruhuma, biliyorumdur ; Bugun,  mutlu bi gun.
Cunku Gunes girdi Ruhuma ...

Kulagim da Koop'dan Island Blues burnumda findikli kahve kokusu ...
Dun gece "Hayati" tam da biraktigim yerde , yeniden baslarim 

"Hazirlanmak" ne guzel kelime,
Birine, birseylere ya da siradan bi gune sanki cok onemliymis gibi heycanla,tutkuyla ve  muzikle hazirlanmak...
Bazi gunler bir bakarim Parfumumun bile bana soyleyecek bir sozu var "Love Yourself"

Spor yaparim bazen 
kulagimda sevdigim melodiler ile beraber  uzun uzun yururum
Bedenimin , saglikli olmak icin verdigi mucadele Ruhumun sagligina da iyi gelir bilirim .,,

Ben bugun  de yine Hayallerimin pesinden sokaga kosarim ,
Kim bilir belki de bu sefer onu ,kuyruklarindan tutarim :)
DOZ







1 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

ahaha yazının altına videoyu koymuşsun zaten ama ben görünce yukarda açmıştım hemen youtube'den :D :*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails