1 Aralık 2010 Çarşamba

Yıkık BEN : Yan Demir,yan ve istediğim şekle gir . . .

Bi kaç kez yıkıldım ben,toz oldum,yok oldum sıfır değil eksiydim ve çok değerliydi sıfır.
Hiç bişeyim yoktu elimde,odam , yatağım ve kedimden başka .O yatakta ve o odada kaç uyanmak istemediğim gün geçirdim,yada kaç kez sabaha karşı içimde yananan ateş uyandırdı beni , tık diye açtı gözlerimi bilmiyorum.
kaç kere sordum acaba kendime,  ben yarın neden uyanmalıyım ki diye ,yada kaç kere ışığı,önümü görebilecekmiyim acaba diye düşündümm.
Neden ben  ! dediğim günlerim oldu,iç ses herseyin bir nedeni var diyordu ,bunu biliyordumda ama acım o kadar büyüktükü yutuyordu iç sesi,ve o sesden nefret ediyordu acı ,sadece neden diyordumm , neden ? acı ise beni yaşa diyordu dibe vurr,sonra son hızla vur ayağını yere ve o hızla yüksel.
o günlerde bana yardım elini uzatan tek şey kitaplardıı,onlarla unutuyordum acımı kısa bi sürede olsa,yada onlar sayesinde umut yeşeriyordu içimde yeniden ayağa kalkabilmek için.
sevdiğim dostlarım hep vardıı,ama ben acıyı anlatabilen bi insan değilim,bencilim acılarım konusunda,kimseyle paylaşmak istemiyordumm.
Yaşarken  , acı taze iken sorguluyorsun,neden ben diyorsun,ama acın dinince , büyük fotoğrafın farkına varıyor , neden sonuç ilişkisini  ancak o zaman kurabiliyorsun.
Sonra bigün artık eminsin tüm olup bitenden.
Hayatta acılar var yaşanıcak,geçicek,ders alınıcak,yine yapılıcak
Bunları hepsi sırası değiişen bir şekilde nefes aldıkça yaşanıcak aslında hersey sen ne yaparsan yap,nekadar sorgularsan sorgula, OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ OLUCAK . . .

20 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

yine döktürmüşsün doz..çok akıcı yazma ya çok çabuk bitiyo canım:)sewgiyle ve mutlu kal

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Hiç bişeyim yoktu elimde,odam , yatağım ve kedimden başka...

imza;

8ex-en8

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

moda gezegen,teşşekkür eederimm,uzun yazmaya çalışırım :)

83x,Hiç bişeyim yoktu elimde,odam , yatağım ve kedimden başka...

imza;

DOZ

Adsız dedi ki...

Kader değilmi? hersey olması gerektiği gibi oluyor değil mı? sen yoksun değil mı?

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Adsız, Herşey olması gerektiği gibi olur,hersey ve ben zaten hiç olmadım ...

deeptone dedi ki...

doz. evet.

olması gerektiği gibi.

otomatik portakal dedi ki...

çoğu zaman.. karşıdan gelen trene bakıp, neden kendimi şu raylara atmıyorum ki.. ne değişecek..

diyorum..

ama sonra.. derin bir nefes alıyorum.. ve.. sanırım yaşamaya devam etmeli.. ve öğrenmeli diyorum kendi kendime..

senin deyiminle, dibe vur, ve tekrar o hızla vur yere ayağını ve göğe yüksel..

savaşmaktan vazgeçme..

Adsız dedi ki...

Herkes hakketiğini yaşıyor değil mi?

Adsız dedi ki...

Sen de yoksun ben de,hepimiz hayal gibiyiz.her an toprak olmaya aday...duymak bile istemeyiz bunu.Demir yanarken kader emirleri veriyor biz de uyguluyoruz,sonra da bu yol benim yolum diye sahipleniyoruz.Demir yanarken sen de bende eriyoruz yola geliyoruz.

Profösör dedi ki...

Evet kader.. Mukadderat.

Profösör dedi ki...

Eğer bir maniniz yoksa kahve içmeye beklerim sizi (Bir anne, Bir bebek, Bir de kedicik öyküm sizin tarafınızdan okunmasını bekliyor.)

Adsız dedi ki...

yola gelmek, ama sonsuza kadar ayrı yollara gelmek

Adsız dedi ki...

Belki yine yolumda bulurum,belki bulamam
Bilirim ki kim gelirse gelsin onu unutamam

Adsız dedi ki...

unutursun için yana yana,unutursun ölüm sana bana... Düğününde olmayı o mutlu anını görmeyi çok isterdim...

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=d9CyoUCtc8o

mekansız dedi ki...

hayat işte her demirin tavı farklı demiyor.
her demiri tavına götürüp dövüyor.

sırada hep birileri var ölümünü bekleyen hastalığını aşk acısını(en kötüsü) talihini ....... bekleyen


ama herkese bi seçenek var yanlız değiliz 6 milyar acı çeken ve açı çekmeye aday kadeşimiz var..


sırıtıyorum acıya herkes denesin uyuz oluyo bana :))

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

mekansız,ACI önemli bi kavramdır,hayttakiş anahtar kelimelerimden biri,sağlamm bi öğretmendir,ama herkes için değil,ders almaya aç öğrenciler için.Ben açım şahsen,ya sen ?

Adsız dedi ki...

Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde

Çiktum çami budadum
Endurdum yarisina
Boyle sevdami olur
Girsun yerun dibina

K'izilağaç fidani
Tepeden budanur mi
İnsan sevduği yardan
Bu k'adar utanur mi

Endum dere duzina
Aşlamayi aşladum
Sevdaluk eyi şeydur
Ben da yeni başladum

http://www.youtube.com/watch?v=EtpvzmyAH_U&feature=fvst

mekansız dedi ki...

bilgiye açım bende belki senden azdır ama açım bana yetecek kadar.

her bilgiyede değil tabi :)
okulum uzuyoda

herneyse acı insanı olgunlaştırır herzaman şahsen beni olgunlaştırdı ata sözü varya hani. bir müsibet bin nasihatten iyidir diye anlatıyo işte herşeyi..

acı bana göre yaşanılması istenmeyen ama yaşanıldığındada pişman olunmayan bi duygudur çünkü bu acıdan çıkan herkes hayata karşı bi aksesuar daha kazanmış olur.. kimi zırh kimiside silah bu tamamen kişiye bağlidır.

Adsız dedi ki...

sanırım bu sefer bitti :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails