11 Ocak 2011 Salı

Emin olamayan BEN : Büyücü dükkanı kapamalı mı ?

sıkılıyorum............
yapacak bişey bulamıyorum,her yer kar,dışarı çıkmak istemiyorum
5 dakika uzaklıktaki markete gitsem gözlerim yaşarıyor soğuktan.
yazıda yazamıyorum,hem evli hem böyle felsefik ,hayat üzerine yazılar yazan
bloggerlar varsa alınlarından öpüyorum tam şu an şu saniye,yok ben evlendikten sonra
yazı mazı yazamaz oldum,ne dersin, kapatsam mı blogu sevgili dozsever ? ben emin olamıyorum.
üretim yoksa bende yokum,bunu biliyorum,ama hadi geri gelirse ilham denen boktan peri.
o zaman pişman olursam blogumu kapattığıma,yeni blog da açmam hayatta ,biliorum kendimi.
Kitapta okuyamıyorum,zaten bu yazı yazma ve kitap okuma hevesi aynı anda gelir aynı anda kaçar benden
ikisinide yakalayıp bi dövücem,madara ediyolar beni ağlicam sinirden ,gelin lannnnnnnnnnnnn
dönün bana,bak söz iyi davranıcam size, valla bak, dövmicem yalan söyledim :) ne yaptıysanız yaptınız uzaklarda,kabul ediyorum sizi tüm günahlarınızla yeterki geri dönün bana.
amin.

32 yorum:

lazanya dedi ki...

evlilik nası onları anlatsana :)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

lazanya :) yaa birincisi verecek fazla bi detay yok evliliğimde,yemek yapmak,beraber dexter izlemek,spora gitmek dışında,ikinciside,ben pek günlük tarzında yazan bi blogger değilimn,üçüncsüde,blogumu annem babam kocam biliyor :D bilmem anlata bildimmi ?

MeLLy dedi ki...

Yani desene ööle her şeyi anlatamıycan rahat rahat... :(
Hadi kocan bilsin dee, annen baban bilmeyeydi bari kızım yaa..! Ayrıca sakın kapatmaya falan kalkışma yaa! Küserim.. :(

Şştt, baksanaa; Yukardaki kızıl gelin sen misin bakiim??
Bu benim gelinlikle istediğim saç rengi ve modeli lan..! Ekstra fotolar koyarsan beklerim yaane..! :D

deeptone dedi ki...

tey allam! oradaki yaşamı anlatsana. gündelik yaşamı. başka insanların yaşamını. bir dolu şey olmalı anlatacak. bir dolu gözlem. yaşantı.

okumak da yazmak da gelir zamanla.
geçiş dönemi belki.

sıkılıyorsun gibi sanki.

bilok bence kişiye özeldir. dilediğini yazmakta serbest olmalı insan. kişisel bişi. üzerinde baskı olmamalı.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

melly,evet o gelin benim ama saçım kızıl değill :( flaşlardan öyle çıkmış ama değişik bi renk saçım seviyorum soruyo herkes rengini.evet anne baba bilmesi kötü uzaktayım ya,şuraya sıkılıyorum yazmaya bile korkuyorum okuyup üzülürler diye :(

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

deepman,yaww anlamıyorsunuz hangi yaşam hangi insanları anlatayım ? kapı dışarı çıkmıyorum ki,insan mı tanıyorum sanki eve gelen musluk tamircisi endrew, eşimin çalıştırdığı takımda öğretmen olan noel dışında kimseyi tanımıyorum.
yaw baskıda yok üzerimde sadece annem babam ve eşim okumuyo olsaydı bu yazı muhtemelen sıkılıyorumla değil ölüyorum ,bıktım,hersey çok sıkıcı ile başlardı,onlar üzülmesin diye biraz yumuşatıyorum tek farkı bu.

deeptone dedi ki...

peki :)
hayret. sıkıldığına göre yanlış olmuş oraya gitmen. halbuki, sadece eşinle birlikte olduğun için için kıpır kıpır olmalı. çok heyecanlı olmalısın. ülke tercihi yanlış olmuş o zaman. sevmek güzel ama sen edilgen bir yaşama geçmişsin. ki o tarz yaşayabilecek bir insan değilsin. bu da sadece sevgi yeterli değil olduğunu gösterir ki zaten böyledir bu. yaşam tarzı konusunda yanlış bir karar olmuş. senin çok mutlu, çok coşkulu şeyler yazman gerekiyordu. sıkıldığını sölemen çok anlamlı. halbuki sen bunları bilecek bir insansın hem de açıkça.

blog konusuna gelince, başka blog açmalısın rahat değilsen. blog kendin için yazılır. ailenle skype'de görüş bence.

sıkışmışsın sen. tüh. senden böyle yazılar beklemiyordum. üzüldüm.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

yok aslında hiç bişey yanlış değil bu sadece bi süreç ve sürecin en sancılı dönemi,evlilik zaten yeni ve alışılması gereken bi kurumken,hem ülke yeni,hem ev yeni,hem insanlar yeni,hem hava köt,hem arkadaşların yok,hem hobilerinden uzaktasın bunların hepsi birleşince başa çıkmak çok kolay olmuyor,haftada bi kere sıkılddımmmmmmmmmm diye bağırıyorsun,bu kararı almak hiç kolay değildi başa çıkmakda kolay olmicak bunu biliyordum,ama ben hallederim,hep hallettim yine halledicem sadece burdan biraz bağırıcam sıkıldım diye,sonra geçicek,sonra bi bakmışsınız doz hayata karışmış,işini bulmuş başını kaşicak vakti yok size anlatıyor gözlemlerini biriktirdiklerini,az kaldııı....

deeptone dedi ki...

peki o zaman :)

Tirnaklar Fora dedi ki...

sanki bi an sende kendimi gördm bende ilk evlendigimde böyleydim halada böyleyim ama umarım benim aldıgım kararları almazsın ben sana demiştim cukurovadan baska yere giden yapamıyorrrrrrrrr

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

peki deme :( uzun yorumlarını seviyorum senin,mutlu ediyor...

deeptone dedi ki...

geçecek zamanla dedin. peki dedim. iyi o zaman. doğrudur alışacaksındır.
öyle olur tabii.

ama bence çok heyecanlı şeyler yazmalıydın. bu yazdıkların, aşktan çok mantık yanı ağır basan sözler.

bence böyle olmamalıydı.

bana göre çok elektrikli bir durum olmalıydı.

bak ben ne sölersem yalnış olacak.

bana göre aşk, sevgi, evlilik, böyle bişi diildir.

sen gitmeden önce de anlatırken, evliliğin hazırlanma, tören kısımlarını çok keyifle anlatıyordun.

şekil kısmını yani.

bence ise, sadece aşktan söz etmen gerekirdi.

sen mantık yönünden yaklaştın hep.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

hmm farklı düşünüyoruz,ben aşka inanmam ki :) ben sevgiye inanırım,ve sevgilimi onunla bir ömür yaşicak kadar çok seviyorum sadece kendimi oyalayacak bişeylere ihtiyacım var ,çünkü onun burda kurulu bi düzeni hobileri vardı zaten benimde dahil olmamı istiyor bazen gidiyorum onunla,ama benim kendi hobilerime ihtiyacım var.hepsi bu ,yani bunun ilişkimle yada aşk ile bi alakası yok,bu sadece benle alakalı.mesela şu an evde değil ve ben sıkılıyorum.

deeptone dedi ki...

tamam anladım. umarım eşin dışında da ilgi alanların olur.

zamanla yorum yaparım.

aşka inanmak inanmamak diye bi durum yok zaten.
:)

aşk öyle bişi diil.
:)

aşk durumu yok sende demek ki.
bu da normal bişi.
bi terslik yok.

sevgi elbette güzel.

bence önce aşk olur sonra sevgi.

yani şöyle.
diyelim ki evdesin veya markette.
yalnızsın.

birden bir elektrik basar her yanını. eşinin geldiğini hissedersin görmesen de.
heyecan basar.

bu olmalı.

sıkılmak başka bişi.
o yokken sıkılman normal.
orda şu anda.

türkiyedeyken de onsuz sıkılıyorduysan, zamanın geçmiyorduysa, bunu anlarım bak.

ne diyeyim. bol sevgi dolu günlerin olsun.

anladığım, eşinde sana aşık değil. seviyor.

genelde, bi kadına sorduğunda, evliliğimizde sevgi var güven var saygı var vb. derse kadın, ben, hemen demek ki aşk eksik derim.

bir kadına en gerekli şey, aşk'tır.

diğer herşey sonra gelir.

aşk, pırıldatır kadının gözlerini.

hemera-nyks dedi ki...

kapatma bence. en azından burası senin arkadaşın gibi :)

Nyks

DOREMİ dedi ki...

DOZY; Bir çok yeniliği aynı anda göğüslemek hiç kolay değil..böyle bir dönemim olmuştu yurt dışında olmak başka bir şey..üstüne yeni evlilik,yeni çevre arkadaş,komşu,iklim değişikliği..bunlar az şey değil hani..senin ortama ısınman için en az haftanın 3 günü sosyal bir çevre içinde olmaya çalışmalısın..ben yabancı dil öğrenemeden dans ve kişisel gelişim kurslarına gitmiştim.(dil konusunda sıkıntılarım olmuştu)
vücut dili geliştiriyorsun bir anda..dans seversen tango vb.kurs veya biliyorsan etkinliklere karış derim öncelikle..pardon yabancı dilin nasıldı.(düzey olarak).

blog kapatma düşünceni bir kenara bırakıp,kendin olabileceğin seni rahatlatan yeni bir blog geliştirebilirsin..böyle yapan o kadar çok ki..senin SEN olması çok rahatlatır seni sanıyorum..

Adsız dedi ki...

Doz buyucusu ,
Okudum yarin sana daha uzun bir yorum yapacagim ama hemen kendini bir okula yazdir ne olursa olsun Seviyesi senden dusuk olabilir Eger turist olarak geldiysen bile islemlere baslamissindir Seni gocmen gibi gorurler Hemen kendine bir okul bul Ilk once mahallenin kutuphanesine git ordan ogrenebilirsin Dil biliyorsan bile genede git Kutuphanede cok iyi atolyeler yaparlar herhangi bir okul olsun Kendini sosyalize etmen lazim zorla kendini istemesn bile cik disariya Kendine hemen ozel Cnada icin yapilmis kar botlari cok iyi bir sapka ve eldiven al Otobusler saatinde ve dakikasinda gelir hep orda.Marttan sonra hava yumusar

Yarin sorucam disari ciktin mi diye Yarin aksam ustu sorucam disari ciktinmi diye ona gore kac derece acaba orasi?

claviceps dedi ki...

sevgili doz; içinde bulunduğun durum seninde dediğin gibi sancılı..

ama doğmak için, doğum için sancı gerekir. sabırlı ol en güzel doğumlar seni bekliyor sevdiğinle beraber :)

KELEBEK dedi ki...

ah sevgili dozcum hem evlilik sürecinin sıkıntısı hemde yabancısı olduğun bir yerde yaşamak senin gibi aktif ve üretken bir insana oldukça sıkıcı gelmiş belli ama ben şuna inanırım eğer gerçekten okuyupta belli bir birikime gelmiş insan heleki başkalarına aktarabilme kabileyetine sahipse hiç bir güç onu yıldıramıycaktır bu süreçler bazen insanı kasıyo heleki iki taraflı ilişkilerde seni çok iyi anladım nedense çünkü bir 5-6 gün önce bende butür sıkıntılar içindeydim bende allah izin verirse evlenip yuvamı kurma hayalleri yapıyorum şu aralar ama okadar ağır engeller çıkıyorki insanın karşısına bazen başa
çıkamıyosun işte oda insanı motivasyon olarak geriyo sen kalıp değiştiremezsin bir yapın var ve o yapı içerisinden çıkamazsın dozcum çıkmayada çalışma bence blogunu sakın ama sakın kapatma bizi mahrum etme derim yada ailenden habersiz başka bir ek blog aç sıkıldığını rahat rahat ordan haykır, birde orda dertleşcek konuşcak kimseyi bulamaman senin gibi sıcak kanlı deli dolu bir insana çin işgencesi gibi geliyodur sakın sıkma canını biz yanındayız :) açık açık yazamasanda sen ipucularınla bize yansıt sıkıntılarını :) biz anlarız ve destek oluruz :) sen adanalısın adanalılara birşey olmaz :)

gezenti dedi ki...

Selamlar

Bloglar arasında dolaşırken seninkini buldum ve bu yazıyı okuyunca her ne kadar seni tanımıyor olsam da yorum yazmadan geçemedim. Tanımadığın biri hakkında saçma ve gereksiz, hatta yanlış bir yorum olabilir, ama yazıdan ziyade yorumları okuyunca yazmak istedim.

Anladığım kadarıyla tüm düzenini bozmuş ve evlenerek yepyeni bir hayata adım atmışsın. Tebrik ederim, umarım bir ömür boyu birlikte mutlu olursunuz.

Alışman gereken bir çok farklılık olduğundan hiçbirisini hayatın içerisinde sindiremiyorsun. Nasıl sindiresin ki hayatın değişmiş. Ama ne iyi etmişsin. Değişim dinamiktir ve gördüğüm kadarıyla senin kadar hareketli birisi için çok da yerinde bir karar gibi. Bence sadece yapman gereken bunu sancılı bir dönem olarak görmemen ve eğlenceli hale getirmen. Düşünsene çok koşturmacalı düğün hazırlıkları, taşınma vs. dönemini geride bırakmış ve tamamen kendine ayırabileceğin bir döneme girmişsin. Her şey elinin altında. Hem sanki sıkıldığını söylediğin kadar sıkılmıyorsun bence. :))

Kesinlikle yeni hobiler edinmelisin. Evet eşininkilere eşlik edebilirsin; ama kendi hobilerin de olmalı. Yemek yapmaktan hoşlanmıyorsan mesela yemek kursuna gidebilirsin. Merak etme karda uyumadığın sürece donmazsın :)) Ya da kayak, snowboard gibi kış sporlarına başlayabilirsin. Mevcut alışkanlıkların çerçevesinde hobiler bulmaya çalışma bence; yeni ülke, yeni hayatına uygun yeni hobiler bul.

Üstesinden gelme; bittiğine üzüleceğin bir dönem geçir...

Dila dedi ki...

Bloğu kapama gerekirse boşan ama bloğu kapama
Ama bloğu kapamadan da boşana bilirsin NoProblem :D
Ama tabi yuva yıkan kadın olmak istemem :D

Profösör dedi ki...

1. Önce selamlar..
2. biloğunu kapatırsan, kendini bitirmiş olursun.
2. evlilik sorumluluk getirmiştir hayatına.
3. yaşam biçiminin değişimi yeni hayata karşı bir intibak gerektiriyor.
4. eğer aşık olmamış olsan evlilik kararı almazdın zaten. insan aşık olur, sonra sevdiğini güvenli bir limana çeker. Bu da aşkıyla yeni hayatına dostluğa dönüştürür.
5. duyarlı bir insansın. Duygularının esiri olmuyorsun.
6. felsefeyle ilgilisin. Şüphe duyduğun yüce değerleri sorgulamalısın.
7. belki bir paradigma değişikliğine gidebilirsin düşünce olarak.
8. insanlığın çıkmazını dert ediyorsun kendine. Bazem bunun farkına kendin bilie varamıyorsun.
9. Dostlarını kaybetmek istemiyorsun. Onların varlığıyla zenginleşiyorsun.
10. Duaları üzerinde hissetmek istiyorsun. Mutluluk bir bütünhdür. Dualarla ve iyi dileklerle büyülenmiş gibi yeniden sen, kendin olmak istiyorsun. (Teşekkür ederim)

UMUTSUZ EV KADINI dedi ki...

Bencede kapatma hem ben senin yazılarının böyle olanlarınıda seviyorum.bana göre ne yazsan güzel eski yazılarını okumak bile büyük zevk veriyo.Hem belki bugun yazmıştır diye bi heycanla açıyorum neti...en azınan senın perin girmiş bana hiç ugramamışken actım bloğumu gerçi benim amacım okumak yorum yapmaktı ama kötüde olsa yazıyorum isteyince kapama sakın olurmu

femlemne dedi ki...

sevgili koca olmuş, blog kapatılmak isteniyo hıım doz baya darlanmış..evlilik yaramadı mı sana:(
bişiler bul kendine ama bak mesela pastacılık kursaları filan gibi aşcılık okulu gibi yada başka bişiler doz bişiler üret ve bburayı da kapatayım deme kendini daha yalnız hissedersin ve pişman olman da cabası olur:(

kirliselpak dedi ki...

ben kendi memleketim olsa da, arkadaslarım burda olsada.. ilk evlendiğim dönem cok sıkılmıs cok zorlanmıstım. 2 ay evlilikten bile nefret etmiştim nerdeyse. cunku bi de ben calişmiyordum o sırada. evde pinekliyodum. sona kendime geldim. gecici bir durum bu kuzum. üzülme. sona alısıyoosun..

leon dedi ki...

kısa ve öz yorum yapacağım ben.blogu kapatırsan çok üzülürüm valla :( kıyar mısın bana ? bize ?

Hayatın Ressamı dedi ki...

Sakın sakın sakın
Yapma öyle bir şey

Rahime.T.E dedi ki...

Bence daha oralara alışamadığın için böyle, evlilik seni daha üretken yapacak blog konusunda ilerde göreceksin.

Blush dedi ki...

doz :(
deme ole seyler ne kapatması bak bu adar insanı ayaklandırdın.

her şeye alışacaksın.Alışmayı bekleme o kendiliğinden olur zaten.
evliliğe alışma ama :) monotonlaşma :)

mutlu yanlarına sarıl.
yaz bide
saçmala ama yaz.

Adsız dedi ki...

gerdek gecesini anlatsana merak ediyorum.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

merak et iste amacimiz da buu :)

Adsız dedi ki...

Hey thеrе! I've been reading your site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to say keep up the good work!

my blog post :: Lisa ho wedding dresses sydney

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails