6 Ocak 2011 Perşembe

Mim'li ve ödüllü BEN : 2 mim alana 1 ödül veriolarmış,ben aldım.

Yazmanın zor geldiği şu günlerde yine imdadıma yetişen beni bu zorlukdan kurtaran bu nedenle gözümde bi süper kahraman olma mertebesine erişmiş deepblueeagle'ın adı an itibarı ile tarafımca değiştirilmiştir arkadaşımmmm, onun adı artık DEEPMAN :)
Yine ödüllendirmiş beni eksik olmasın, birilerini mutlu edebilmeye yüzünü güldürebilmeye çok önem veririm,mutluluğun insandan insana yayıldığını düşünürüm zira,ne kadar çok mutlu edersem o dalganın aynı hızla büyüyeceğini düşünürüm,bu nedenle mutlu olmaktan çok mutlu etmek önemlidir benim için, çünkü benim mutlu insan görmem yeter mutlu olmama .mesela ben gülen insan görüncede gülerim,nedenini bilmeden öyle ona bakıp salak salak gülerim :)
Bu güzel ödül benden blogu ile içimi açan UNUTMA BAHÇESİ ne,varlığı ile beni mutlu eden
 Layladylay-memento ya,ve buaralar pek yazmak istemesede pek bi özlediğim Üsturupsuza gelsin.

Neyse uzatmayım daha beni bekleyen 2 Mim var  LEON mimlemiş beni.
ilk mim in konusu şimdiye kadar yapmadığınız yapamadığınız 10 şey,

- ben mesela keman çalmayı çok isterdim ,biraz geçde olsa vazgeçmiş değilim,
-bide ben mesela ölmeden RUSÇA  öğrenicem diorum,evet hala diorum bi alt yapı var azda olsa devam edicek inşallah.
-soooooooraaaaaaaaa yine aynı ben satranç oynamayı bilmek isterdim ama gel görki bilmiorum.
-evden kaçmak isterdim mesela ,çok planladım gençlik yıllarımda,arkamda bırakacağım mektupları yazardım sık sık( çocukkende varmış kafada biraz:) öle durur o mektuplar hala, ama ben annemi babamı çok sevdiğim için yapamadım(sevgidenmi,yoksa tıpış tıpış geri döndüğümde bi anne itina ile nasıl canavara çevrilir filmini izlemekden korktuğumdanmmı orası karanlık :)
-Küçük yaşlarda başlamış olduğum baleyi bırakmamak isterdim mesela
-güzel sanatlar okumak isterdim , benim gibi sanata aşık özgür ruhhlu birinin  İNT. REL.  de ne işi varsa ?
-Bir uzakdoğu sporu öğrenmek isterdim ,mesela aikido yada yok yok KENDO evet evet kendo,içimdeki uyuyan canavarı ancak böyle sporlar terbiye edebilir,hı hı evet.
-süper bi hafızam olsun isterdim balık hafızamıyım yook yokk değilim,çünkü balık bile benim yanımda MELİK DUYAR kalır beeeeeeeee .
-bide bu aralar süper skinny olasım var anorexsia olmak istiyorum sanırım,
-Bide en son olarak ben şu ev hanımı modundan kurtulmak istiyorum,duyun beni  kanadalı  yetkililer,iş isityorum işşşşşşşşşşşş , öyle soktuk ya seni ülkemize daha ne istiyosun modu ile nereye kadar ? napalım  ?işsizlikten sokaklara düşüp homelessmı olalım  ha ? valla sıkıldım sıkıldım nidalarımdan kocam beni kapının önüne koyarsa dayanırım kapınıza ona göreeee ,
işş verin laaaaaaaaaaaaaaaaan...
ha sen iş aradın mı dersen, yok aramadım derim sana beybi, ayağıma istiyorum işi,tembelim,ukalayım kalkacam türkiyelerden gelcem şereflendirecem, şenlendirecem kanadayı birde işi ben aricam pehhhhhhhh.
bir kanada yetkilisinin kapımı çalıp
-merhaba doz hanım elimizde size uygun böyle böyle bi iş var
hemde sadece haftanın 4 günü ve şansa bakınki off günleriniz sevgilinizinkiyle aynı mayışıda 10 bin dolar ne dersiniz ? derse
bende tabi adamı kapıda koymam bi içeri gel görüşelim derim o ayrı ...

Neyse haydi Bu mim de, Medanşeri'ye ve Koniçiva 'ya gelsin

Gelelim 2. ve son mime mimleyen yine Leon, saol leon ben seviyorum mim olayını.

1.yaş kaç ? yaşmı şey 28 :),nisanda 29 olcam

2.ismimin son harfi ?  N

3.en sevdiğiniz renk? SİYAH

4.kilonuz kaç? 56

5.boyunuz kaç ? 1.70

6.kaçıncı çocuksun? ilk ve son. ben doğunca bu bize yeter,ömrümüzü yer deyip 1 tane yapmışlar.

7.en sevdiğiniz şarkı? çok var ,her moduma her ruhuma göre ayrı ayrı şarkılar var.

8.sigara kullanır mısın? hayır kullanmıyorum.

9.alkol ? alkol kullanıyorum.(değişir böle şeyler bende bi eser 2 yıl içmem,bi eser hergün şarap içmek isterim)

10.sarışın mı esmer mi? esmer severim ben,bide kumral severim.sarı sevmem.

11.çayı fincandan mı?bardaktan mı? çay ile pek alakam yok faydalı diye yeşil çay ve bitki çayları içerim,neyin içinden içtiğim pek önemli değil içindekine bakarım ben.Türk kahvesi özledim yeeeaa :(

Bu mimde benden Femi word ve paranoid elmyra ya gelsin
şevkatli öpücük
 minnak not: kendi ihtiyacıma göre öpücük yolluyorum size,bencilliğin tavan yaptığı andır bu :)

15 yorum:

Blush dedi ki...

doz,
kesinlikle gülümsetiyorsun yazıların çok sıcak. hem iğneleyici hemde felsefik :)

bu soru mimi banada geldi blog yazan kızlar hep uzun manken gibiler ben boyumu yazmayacğm vaazgeçtim :))

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

blush,çok saol beğenmen mutlu ediyor beni :)
yaa bendemi yazmasaydım :( aslında 1.69 boyum ama sevgilim one öle 1 .69 ,1.70 de bari şuna diyor onun için öyle yazdım kilomda aslında 58 di hep, evlenicem diye rejim yapıp 2 kilocuk verebildim hayallerimi 50 rakamı süslüyor ah ahhhhhhhhhhhh.

celly dedi ki...

dozz bende de ödülün var:))

leon dedi ki...

mim olayını sevmene sevindim:) çok eğlenceli bi yazı olmuş:)

A'normal' dedi ki...

Yazıcam Yakında Mim'ini Aklımda ;)

femida dedi ki...

:) mimin bende bebek yaparım uykumu alıp finallerden pacamı kurtarınca :) thnxx

crazywomenrosemary dedi ki...

kutluyorum DOZ BÜYÜCÜSÜ..:)

rebeltakipte dedi ki...

eğlenceli bir yazı olmuş

yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

Profösör dedi ki...

Allahın selamı üzerinize olsun. Dualarla daha yücelere ve yüce duygular seni sürekli mutlu kılsın...

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

celly,teşekkürler beybi 2 kere ödüllendirilmek daha bi güzel :)
leon,mim için tekrar saol,yazıyı beğenmemn mutlu etti merci
a'normal,bekliyorum.
femida,tamam finallerde göster kendini :)
kreyzi,çok merci.
rebel,beğenmene sevindim.
profösör,çok çok teşekkürler güzel dualarınız için,ne diyeyim amin...

deepblueeagle dedi ki...

:) deepman :)

Blush dedi ki...

Doz sen deyince dikkat edip gördüm ama bak hemen düzelttim bloğumda:)

Biraz talihsiz olmuş siyah tarafa gelince isim görmemişim :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

olsun,tarafımdan ödüllendirilmiş olduğunu bilmen yeterli.

MeLLy dedi ki...

Doooz doooz, ben de mimlemiştim seni ama meğer sen mimlemişsin bileee...!

http://mellynindunyasi.blogspot.com/2011/01/sevgili-lolla-vesselam-ve-drukiyyes.html

Profösör dedi ki...

Sayfamdaki "Pabuç" un mimlediği bir mimi sizinle paylşmak beni onurlandıracaktır.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails