8 Haziran 2011 Çarşamba

Durgun BEN : Bahcemde Bahar var bende SUS . . .

arka bahcemizdeki kucuk havuzumuz cicek acti,icinde baligimiz vardi 1 tane komsunun gri ve tombis kedisi yemis onu :(
Hava hala soguk bi gun gunesli oluyor bi gun kapkara yagmurlu
sesim icime kaciyor boyle gunlerde
Suskun oluyorum . . .
Esyalarimiz yuklendi turkiyeden,annecigim saolsun cok ugrasti
bir,bir bucuk ay sonra burda olucaklar insallah.

burda basketball oynuyoruz sevgilimle.
bu asagi dogru uzayan egzotik agacimizi cok seviyorum.
evimizin ici bombos bu nedenle paylasamiyorum sizinle,siparis ettigimiz koltuklarin gelmesine
6 hafta var
boyle iste,ev yerlestirdim temizlik yaptim bu aralar.
Suskunum onun disinda bol bol kitap okumak kitaplarin dunyasinda kaybolmak istiyorum
bazen diyorum bazen doga ustu gercek ustu masallarda kaybolsam,kimse bulamasa
Ne guzel olurdu,Beyaz tavsani takip etmeye gidiyorum simdi ben ...


6 yorum:

Profösör dedi ki...

Hepsi güzeldi.. Teşekkürler..

Blush dedi ki...

Bahçen harika!
bu süreçte çok yoruldun buradan takip edebildiğim kadarıyla ve eşyaların gelip tam anlamıyla yerleştikten sonra her şeye değecek bir yorgunluğun olacak.

BuRCu dedi ki...

Bahçeniz güzelmiş, orada olup durgun olmak doğal geldi bana :) Dış sese ihtiyaç duymazdım sanırım.

Adsız dedi ki...

Evin masalımsı gibi demişmiydim sana.. Evin çok şirin çok güzel.. Misafirin olup o şirin evi yakından kurcalamak istedim bak :(

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

profosor,nedemek efendim gorevimiz :)
blush,haklisin bakalim heycanla bekliyorumm :)
burcu,dogru soyluyorsun bak,hic o acidan dusunmemeistim tesekkurler :)
fisilti,cok tesekkurler beklerim her zaman blog komsularimi ve dozseverleri,kapim acikk :)

AslıASLI dedi ki...

Öyle sevdimki evinizi, çok güzel. Hiç boş falan diye üzülmeyin eşyalar olur nasıl olsa. Siz içinde mutlumusunuz? önemli tek şey o..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails