9 Haziran 2011 Perşembe

Kararli BEN : Yeni ev yeni kararlar ...

Artik Ozgurum ( ne alakaysa boyle baslamak geldi icimden)
Daha cok post giricem artik bloguma daha cok ilgilenicem blogumla
En zor ve yalniz hissettigim zamanlarda blogum vardi yanimda ve beni mutlu etmeye yetiyordu
kisacik postlar hic bana gore degil sanki haksizlik ediyorum beni hep sabirla dinleyen kiymetlime.
Yeni evle beraber gelen yeni kararlarimdan biri bu,Blogumla daha cok ilgilenmek daha cok sey uretmek ve burdan paylasmak.Digerleri ;
-Zamani dogru kullanmayi ogrenmek ; zamanla ilgili sorunum oldugunu eski dozseverler bilir,aramiz sonsuza dek duzelmicek biliyorum ama onunla savasmanin yeldegirmenleriyle savasmaktan farksiz oldugunu da biliyorum,bu nedenle birakip Don Kisotlugu onunla anlasmanin yollarini aramaya koyuluyorum.
-Hobilerime bir an once geri donebilmek,resim yapmak,biseylerin seklini degistirip guncellemek,eskiyi yeni yapmak,boyamak,dekorasyon,fotograf cekmek,silikon tabancamla daha yakin olmak,spor yapmaya yeniden baslamak.cunku bunlar olmayinca hayatim cok anlamsiz,uretmeyince yasamakda anlamsiz geliyor . . .
-Bu evde herseyin bir GUNU olsun istiyorum; temizlik gunu,camasir gunu,bahce bakimi gunu ,duzen seviyorum ben hersey guruplara gunlere kategorilere renklere gore ayarlanmali ve hersey kontrolum altinda olmali Kontrol freakim sanirim ( bu baska bir post konusu olsun ,bu konuda cesitli tespitlerim var cunku:)
-Daha cok okumak,daha cok yazmak ve daha cok Phillip Glass dinlemek istiyorum;ruhumu besleyen seyler bunlar . . .
-Calismak istiyorum ama ne yazikki suan icin imkansiz cunku calisma iznim gelmedi bu nedenle gonullu bir ise baslamak istiyorum en kisa surede.
- Sabirli olmayi ogrenmek istiyorum;nasil yapicagimi bilmemekle beraber bunu gercekten cok istiyorum.
- Etrafimda daha cok insan gormek istiyorum;Sevgilimin isten arkadaslari var allahtan ve allahtan bir basket takimi var onlar buyuk eglence benim icin
Bu iki guzel sey evimi dekore etmek icin almis oldugum ilk objeler. Kus kafeslerine bayilirim zaten. Icine 3 farkli renkte mum yerlestirip mumluk olarak kullanicam,digeri ise muhtesem birsey asik oldum gorunce eski kitap gorunumunde bir kutu, masalarimiz gelince :( artik ne zaman gelirse onun uzerinde kullanicam icine kumandalari koymayi planliyorum malum duzenli olsunlar diye :)
Size suan tam burdan yaziyorum evimizin oturulacak tek yeri oldugu icin :)
Komsu evlerin penceremizden gorunusu
Kararli opucuk . . .




17 yorum:

otomatik portakal dedi ki...

doooozzzz.. beni evlatlık aalll :D

bayıldımmm.. çok harika fotoğraflar.. tanrımmm.. o evde bir tek üzgün günün geçmez umarım.. hep otuziki diş sırıt tamam mııı :)

kararlı öpücük.. ballı öpücük :D

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

yerim ben seni mementom yaa :) almazmiyim seni evlatlik gel nan cik gel :) temennin icin cok tesekkurler insalllah 32 dis siritirim hep ve sen insallah bu ev neki coooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk daha guzellerinde mutlu bir omur yasarsin amin.

otomatik portakal dedi ki...

tamam bahçenize çadır kurarım.. evde bile kalmama gerek yok bak valla.. ay yerim sizi.. dur maşallah diyorum şu an.. bi de tahtaya vuruyorum..

eğer çook güzel bir evim olursa o çoooookk güzel evimde de çooook güzel Doz'um eksik olmasın işalllaaahh.. (olmadı biblonu falan yaptırır ikonam diye koyarım baş köşeye hihi) amiiinnn..

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

cok saol beybimm yaa mutlu ettin beni :) insallah olur cok guzel evin ben hayal etmekle baslamistim ise aaa bi baktim hayaimden bile fazlasi olmuss hii bide yaziyorum ben hayattan istediklerimi elime kagit kalem alip bende ise yariyor sende dene bi walla bak :) sonuc alincada yaz bana beraber mutlu olalim :)

otomatik portakal dedi ki...

hemmeeenn yazıyorum.. nerde benim kağıt kalemim :) yazıyorum.. yazdımmm.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

mementom,oleyy :) bak bundan 4 post onceki postumda anlatmistim bunu bocek ben sanirim baslik bi oku onu walla benim hayatimda cok ise yaradi bu yontem bende sevdiklerimle paylasiyorum belki onlkarinda isine yarar diye.umarim ise yarar sen de de:)

otomatik portakal dedi ki...

eskiden beri okurum böyle şeyleri.. kağıda istediğinizi yazın.. evrenden isteyin..

ama hep baştan savdım.. hiç inanmadım..

ama şu an.. inanmamak elde değil.. önümde canlı.. capcanlı bir Doz örneği dururken..

tanrımmm. şu an itibariyle.. tüm isteklerimi yazıyorum..

o yazının da çıktısını alıp dolabıma asacağım.. yapacağım bunu evet.. :))

leon dedi ki...

doz ev muhteşem :) eve kucak dolusu sevgiler yollamaktayım.
kararların da çok güzel, sen hepsini gerçekleştirirsin kesin. ne güzel senin adına :)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

memento cok sevindim gercekten umarim ise yararda daha da cok sevinirim kendinden nefret ettigin degismesini istedigin seyleride yaz en azindan daha cok aklinda kaliyor ve daha cok ugrasiyorsun degismek icin,cok istiyorum ise yaramasini ,herkesin istekleri olsun istiyorum tabi oyle bir dunya yok biliyorum ama keske olsa...
leon,leon begenmene cok sevindim,kararlarimi begenmene ve benim bunlari uygulayabilecegimi dusunmenede cok sevindim,buralara yolun duserse sende bize gelsene :) hem ben seni cok seviyorum soylemismiydim bilmiyorumm :) umarim senin adina sevinecegim postlarini okurum bende :)

Profösör dedi ki...

disiplinli olmayı seviyorsun sen.. bir de işe yaramak istiyorsun.. Ne güzelll

severim deliyi dedi ki...

ewine bayıldıımmmm..o ewde insan yaşlanmaz..umarım herşey istediğin gibi olur we yeni ewinle yeni kararların seni daha yeni mutluluklara taşır..

Adsız dedi ki...

sevgili doz ;

sana icimden hep dozy demek geliyor :)

neyse evin cok guzel aldigin esyalarda cok guzel ...Biz her sene evde bir proje yapiyoruz bitmek tukenmek bilmiyor :)ama keyifli:)

cok buyuk bir adim bu :)
bahcende cok guzelmis

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

profosor,disiplin duzen guzel seyler diye dusunuyorum,belki yaniliyorumdur bilmiyorum ama ise yaramaya biseylere birilerine faydali olmaya bayiliyorum sanirim yasam amacim bu ise yaramak...
deli kosesi,tesekkurler :) bakalim gorecegiz insan yaslaniyormu bu evde yaslanmiyormu :) guzel dileklerin mutlu etti beni hepsi beni bulsun ve sonra sana geri donsun insallah amin :)
mon clementier :) dozy kedimin adi biliyormusun :) diyebilirsin yabanci degil :) vimi esyalarimi ve bahcemi begenmene sevindim bekliyorum en kisa zamanda :)

Derin dedi ki...

Buse's fashion bloga bir goz atmani tavsiye ederim.
Zira "kontrol freak" sozcuk obeginden sonra yillardir NYC'de yasayan Buse Terim dahi ingilizce kelime kullanmak istemiyorum derken
sozun bittigi yerdeyim:)))

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

derin,derincim Buse's FASHION iyki ingilizce kelime kullanmak istemiyormus tatlim blogun adindan hemen anlasiliyor bu :) ayrica benim blogumu soyle bir incelemeni istiyorum bakalim baska ingilizce kelime bulabilecekmisin :) kontrol freak sozcuk obegini ise (!) turkcede bunun karsiligi bir baska sozcuk obegi olmadigi icin kullandim.umarim anlatabilmisimdir .

Adsız dedi ki...

yurdisindan takipcilerine gardrobunu paylasmak adina bu ismi tercih etmis ancak yazilarinda turkce kelimeler kullanmaya ozen gosteriyor okursan anlarsin.
Biz cahilleri(!)de dusunuyor kiz;)))
Kontrol freak yerine biz turkler genelde kontrol manyagi deriz tatlim;)))bak karsiligi varmis
Derin

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

ben kontrol manyagi lafini ilk senden duydum cevirince oyle oluyor tabi ama kullanani gormedim neyse tatlim ben buse degilim tarzimdan hoslanmiyorsan sadece buseyi okumana hayir demem dogrusu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails