1 Ağustos 2013 Perşembe

Yine Ben : Merak CANAVARI . . .

 
Cooooook uzun bir aradan sonra yeniden karsina cikma cüretini, ancak bulup da geldim cok sevgili DozSEVER .
Özledim seni (tabi sen hala burdaysan ),  diceksin ki ee özlediysen niye gelmedin,niye gelipte iki kelam etmedin,sen de hâklisin tabi ,oluyor iste bazen oyle...
Yazmamamin  sebeplerinden birisi hayatimdan haberdar olmasini istemediğim, baskasinin mutluluğuna mutlu olamayan , bazi insanlarin buyuk bir merakla Blogumu okuduklarini bilmem
 (sen hic ustune alinma caaaanim Dozsever onlar maalesef pek yakinim ama cok uzagim olanlar)
Anlatmak istediğim cook sey varken sana,  sirf aklima onlar geldikçe yazamamam tam da bu yüzden, Iclerinde buyuyyen adina MERAK dediğim dev canavarlar besliyor onlar  ve onu kiskanclikla buyutuyorlar.Baska insanlarin hayatlarindan edindikleri bilgileri konuşmak ile geçiyor günleri saatleri,bazen o merak ettikleri insan ne yapiyorsa aynisini yaparken buluyorlar kendilerini,
engel olamadiklari bir hirs var içlerinde ,uzuluyorum onlara Cunku bilmiyorlar ki kalbi güzel olmayana huzurlu bir ekmek yok ne bu dünyada ne de obur dünyada ...
Huzurlu bir Opucuk :)

P.S: Kimselerin bilmediği sadece gerçek DozSeverlerin bildiği bir blog acarim  belki ,kim bilir :)

 
 

14 yorum:

Profösör dedi ki...

yeni bir blog açtığında, yenisi için de sana bir çizgimi gönderirim blogta belki yayınlarsın... :)

Şaka bir tarafa; blogtaki dostluk hiçbir şeye değişilmez. İhmal etmemek gerek.

Profösör dedi ki...

yeni bir blog açtığında, yenisi için de sana bir çizgimi gönderirim blogta belki yayınlarsın... :)

Şaka bir tarafa; blogtaki dostluk hiçbir şeye değişilmez. İhmal etmemek gerek.

Kafe de Mola dedi ki...

İşte ortak bir özelliğimiz daha çıktı:)))
Bu blogtan önce bir blogum vardı tabi o zaman blogcudaydım ve bu konuda bahsettiğin olayları yaşadım ,en büyük hatam blogumu yakınlarımdan bir kaçına bahsetmemdi.
Tabi olur olmaz saçma salak adsız hakaretler,tanımadığım halde tanımlı kişiler tahmini olarak tabi.Tabi sonra o kişileri bir şekilde çözmem ve ifşa etmem.Sonuç olarak blogumu tamamen sil baştan silip oluşturmam.
Başka türlü kurtulamazsın her blog konunda içini kemirip duran kurtlar bir türlü istediğini yazmana izin vermez.Öyle hırçın bir bloga dönüşüverirsin canım.
Artı hayatından silersin bir türlü silmezsin bir türlü bir bakmışsın depresyon kapını çalmış.Baştan restini çek canım.
Ne dolmuşum yaz yaz çenem düştü.Ama böyle işte delirtiyorlar insanı:))
Bol şans yinede bu güzel blogun kapanması çok üzer beni.Keyifle takip ediyorum çünkü..

Ebygale dedi ki...

Kimler kızdırdı canım seni. Boş ver onları, senin yaptıkların, paylaşımların, yaratıcılığın mutlu ediyor beni, buralarda ol hep, zamanı önemli değil, ara vermek iyidir bazen. Öperim çok:))

Unknown dedi ki...

bloğunuzu tam keşfetmiştim siz yazmadınız. bende özledim sizi. merak ediyorum sizi ancak bu merak güzel paylaşımlar görüp keyif almak güzellikleri paylaşmak adına. sevgiler.

Paris in Me :) dedi ki...

Biz dozseverlerden hiçç çekinme bizden sana hiiç zarar gelmez, çünkü biz seviyoruz senii :) çok öperim hep yazz

bokböceği dedi ki...

o çook uzun arada ben hergün baktım doz yazı yazmış mı diye,manyak mıyım neyim ama hoşgeldin.severek izliyoz efeem:)

Emel Sevren Pınar dedi ki...

Diren! Doz Büyücüsü:) O dediğini yapanlar utanacak. Arayı açma lütfen.
Sevgiler

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@profösör çok güzel fikir çok sevinirim profösör , sevgiler

@kafedemola hoş olmayan şeyler bunlar :( ne yazık , ne gerek var bunlara. Benim sıkıntım aslında Adsız yorumlar filan da değil ( ki bana da çok olurdu eskiden adsız yorumlar , hem yayınlıorum , hem de çokgülüyorum o yorumlara :) benim derdim İnsan olarak kişilik olarak sevmediğim insanların , sırf ne yaptığımı merak ettikleri için ve dedikodumu yapabilmek için bloguma girip hayatım hakkında bilgi sahibi olmaya çalışmaları ki bu durumu hiç kişisel algılamıyorum çünkü biliyorum ki onlar bunu tanıdıkları herkese yapıyorlar.Çok emek verdiğim blogumu onlar için kapatmam tabi ama içimden geldiğince yazmama engel oluyor bu durum

@ebygale, ebygalecim :) bahsettiğim gibi çok yakınım ama aslında çoook uzağım olan insanlar malesef :( Sosyal medyadan tanışmasam da tanıdığım herkesi çok seviyorum. Bunlar tanıdığım ama keşke tanımasam dediklerim :( tek kızma nedenim onların bu blogu okuduklarını bildiğim için kendi bloguma içimden geldiği gibi yazamamam ...

@Gülarslançok teşekkürle , mutlu oldum bu güzel yoruma :) Merak aslında benim en sevdiğim duygudur biliyormusunuz ama aynen dediğiniz gibi içinde güzel duygular barındırdığında :) aynı anda hem harika olan hem de berbat olan bir duygu , nasıl kullandığın ile alakalı :) Postlarım devam edicek , takipte kalın sevgiler :)

@Parisinme Ahh ben hepinizi çook seviyorum ...

@bokböceği ne güzel bunları duymak ve merak edilmek ( bi dakka ya ben bu yazıda meraktan şikayet ermemişmiydim :) seviler efenim

@emelsevrenpınar direniyorum emel :) valla onların karakteri bu , aslında üzerime de alınmıyorum , sadece beni , hayatımı okumasınlar istiyorum :)



Adsız dedi ki...

ceren,ben instagram kullanmıyorum ama bakıyodum ordan ne güzel fotograflarına.artık açılmıyoo,üzülüyorum:(

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@adsız :) çok merak ettim kim olduğunu sevgili adsızım :) kilitledim hesabımı heralde o yüzden artık açılmıyordur :) bir de instagram kullanmadan nasıl fotolarıma bakabildiğine şaşırdım pc den mi giriyordun instagram a ? Sevgiler

Adsız dedi ki...

evet evet pc den giriyodum :) neyse artık,belki açarsın tekrar,o kötü niyetliler kalplerini temizleyince :) ela ben bu arada, çook eskiden beri takipcinim :) sevgiler,öpücükler ^^

Unknown dedi ki...

Bu isim size çok yakışıyordu.Ara bakıyordum sizden ses var mı diye , yeni bir blog açtığınız da sizi yine keyifle okumak takip etmek isterim..
İnsanoğlu çok gariptir , benzer sıkıntıları yaşadığımda bloğumun adını değiştirmiştim. Şimdi olsam değiştirmezdim.İnadına yazmayı tercih ederdim.( gerçi bu tercihim için geç kaldım )...
Umarım siz de en doğru tercihi yapıp o yönde yola devam edersiniz..İyi bayramlar dilerim, sevgilerimle

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

@ilknurm. Cok tesekkurler , sanirim soylediginiz gibi ben de "inadina " yazmaya devam edicem . Iyi bayramlar, sevgiler !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails