22 Ağustos 2014 Cuma

Duygusal Ben : Anne DOZ ...


Tüm Hayatımızın bir film şeridi gibi gözlerimizin önünden geçtiği nokta tam da doğmadan önce bence. Ondandır  dünyada ara ara ben bu sahneyi daha önce görmüştüm demelerimiz .
Sen de hatırlayacak mısın acaba 280 gün boyunca seyrettiğin bu en ilginç filmi , boyut değiştirdiğinde ? 
Mutlu olacak mısın acaba yeni bir boyutta aldığın her nefeste ?
Hiç hayal kuruyormusun orda ? Ya da biliyor musun neler bekliyor seni burda ? 
Bir çok şeyin kararını vermiş olarak mı geleceksin buraya ? Yoksa burda mı karar vereceksin yürüyeceğin yollara ? 
Merak ediyormusun beni , benim seni ettiğim gibi ? Heyecanlımısın mesela , yoksa cool'luk çok moda mı orda da ? :) 
Hayata bağlandığın kablolar sıkmıyor mu seni ? Sen de özgürlüğüne düşkünmüsün annen gibi ? 
Geldiğinde sesimden tanırmısın beni mesela ? Henüz bir fikrin yok mu yoksa hakkımda ? 

Tüm soruları boşver de ,
Kalplerimiz aynı anda atıyor Bizim Senle ...

Mom ...
 
Sana tahtadan ve bezden oyuncaklar yapıyorum ben, basit ama değerli bir hayata onlarla başla diye..
 


Bu da ilk kıyafetin :) komikli şakalı filan :) iyidir mizah , her ciddiyetin içinde inceden olmalı biraz ... 




2 yorum:

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Oyyy yerim bennnn, şansı hep olsun inşallah

DOREMİ dedi ki...

Çok sevindim Dozy.Düşünüyorum da evlenip yerleştiğin haberlerini alıyorduk bir zamanlar.
Nasıl geçiyor hamilelik odasını hazırlarken bize de görsel olarak anlatırsın.Senden haber almak güzel:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails