11 Ekim 2010 Pazartesi

Hayran BEN : Neden sevdim seni MJ ?

  • Seni küçükken tanımıştım,Büyülenmiştim seni TV de ilk gördüğümde sanırım çocukkende iyi dansa aşık oluyordum.
  • Hayatımda aldığım ilk albüm seninkiydi,ilkokul 3 deydim sanırım,son hitini izleyip kasetçiye koşmuştum,hangi albümmüydü BAD...
  • Özgün olmanı sevdim kimsenin yapmadığını, yapamadığını yapmanı.
  • Mazlum olmanı sevdim,sen hiç büyümeyen bi çocuktun kimse anlamadı,zaten bundan yakalandın PETER PAN sendromuna yine anlamadılar,sübyancı sandılar seni.
  • Irkını sevmemekle ,teninden utanmakla suçladılar seni,hiç dinlemediler,estetikle beyazladı dediler,halbuki senin genlerinde neredeyse hiç rastlanmayan bi hastalıkla boğuştun yıllarca 'VİTİLİGO ve günden güne beyazladı tenin
  • Evet burnuna sayısız estetik yaptırdın ama kimse düşünmedi neden diye,pislik baban tüm çocukluğun boyunca dalga geçmişti burnunla,bilinçaltında yediğin dayakların ve burnunla geçilen dalganın izlerini taşıyodunn,belki kurtulurum sandın bu kompleksten,olmadı.
  • Öldüğündede konuştular arkandan,vücudu çok yaşlanmıştı,bitikdi dediler,ama yapılan araştırmalar 40 küsür yaşında bir erkek için harika ve çok sağlıklı bir bedenin olduğunu söylüyordu.
  • Çok yetenekli,şansız,yalnız,mazlum bi STARdın sen,anlaşılamadın,korkunç bi sevginin tam ortasında ama yapayalnız,çocukken seni ilk gördüğüm zamanlarda bir söz vermiştim,Seni tanımadan ölmeyeceğim MJ demiştim ama sen beni tanımadan öldün :,)(
  • Hala en sevdiğim ve en içimi sızlatan star'sın benim için,küçükken parmaklarındaki bantlara özenir bende yarabantları takardım kendi küçük parmaklarıma ,kalbindeki yarabantlarını göremezdim,büyüdükçe anladım.
  • Sayende moonwalk yapabiliyorum ama artık bi anlamı yok.
Bigün biryerlerde tanışıcaz senle,bu burda kalmamalı,bukadar olmamalı çünkü.
Seni Seviyorum MJ...

10 yorum:

8ex-en8 dedi ki...

''Sayende moonwalk yapabiliyorum'' sahi mi..?

'DOZ BÜYÜCÜSÜ' dedi ki...

8ex-en8,çok sahi .

Adsız dedi ki...

bunlar ne ya abuk sabuk konular hey allahım ya baska isiniz yokmu???

'DOZ BÜYÜCÜSÜ' dedi ki...

adsız,:) benim başka işim yok,ama saçma bulduğun halde beni okuduğuna göre bence seninde yok ;) sıkma canını bazen insanlar abuk sabuk şeylerlede uğraşır,hatta okur ,adsız yorumlar yollar ve egolarını tatmin eder.İnsana ait hep bunlar.

Telekinesis dedi ki...

yine tercüman olmuş

'DOZ BÜYÜCÜSÜ' dedi ki...

telekinesis,teşekkürlerr:)

İnsanat dedi ki...

Moonwalk sen ?
Aklımdaki benim aklımdaki Doz evdeki anti eşyalara kalp masajı yapan hareketi pek sevmeyen azcık üşengeç bir büyücü.
Dansa edebiliyor olması beni şaşırttı.
Yoksa sadece Moonwalk mı yapıyor , ne de olsa bu insanı pek yormaz ,
Moonwalk yapa yapa tüm evi gezebilir insan.

'DOZ BÜYÜCÜSÜ' dedi ki...

İnsanat,:) hep akıl oyunlarımız yanıltmıyormu bizi :) çocukluğumdan beri dans ederdim,bale yaptım eskiden,üşengeç değilim,hareketi actionu severim , dansı ise hep sevdim ;)yani sadece moonwalk değil.

Neyin Pesindesin dedi ki...

Asla unutulmayacak. Keşke biraz daha izleyebilseydik.

Profösör dedi ki...

Ne yazıkki ölümü tirajik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails