30 Eylül 2010 Perşembe

Mim'li BEN : 5 KÜçük itiraf...

Yine bir Mimle karşındayım sevgili DOZ'sever , Mimleyen mi Kim yazılarını bayılarak okuduğum ve yakın bi zamanda pek de duyarlı bi kampanyayla ('ONLAR İÇİN' e-kitap) karşımızda olacak zat-ı muhterem C3moi .Teşekkürler C3moi . . .

Mim konusu:5 küçük itiraf ama öyle çok dandik şeyler olmayacak adam akıllı ama açıklamaya çekinmeyeceğiniz sırlarımızı paylaşıyoruz.

*MSN 'ye sık sık offline girip sadece istedikleriyle konuşan ,
*Üniversitedeyken kimse ondan beklemezken gayet soğukkanlı bi şekilde ve hiç çaktırmadan şakır şakır kopya çeken,
*Ekşi sözlük yazarı olup(nickim bu değil aramayın boşuna:),ona buna sallayan,
*Çoğu insanın tanımadan önce görüp,soğuk ve havalı bulup nefret ettiği,
*Gece gezmelerinden ve Cluplardan nefret etmesine rağmen dansa aşığı olan,

 Kadın benim,İtiraf ediyorum ( burda gözlerimde siyah bant var:)

Mimlerimki,

Duyguseli
İllegalsmile...

6 yorum:

C3Moi dedi ki...

ilk madde biraz düşündürdü beni.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

sen düşünme başkaları düşünsün :)

claviceps dedi ki...

ekşide ona buna sallayan sendin demek :)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

claviceps,evet o benim,benim o,linç edin beni ama david lync edin :) off çok kötü espriydi,sustum :s

claviceps dedi ki...

seni mulholland drive'a gönderelim madem linç olmak istiyorsun :)

TuTsİ dedi ki...

MiM ledim seni
blogda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails