27 Ağustos 2010 Cuma

ACI ÇEKEN BEN : 6 Yıl önce bugün beni bırakıp gittin,SENİ ÇOK ÖZLEDİM...


6 yıl önce bugün hayatım bir daha 6 yıl önceki gibi olmadı hiç,artık olmasıda imkansız.
Sen gittiğinde ben bu ülkede değildim,çok ani oldu gidişin
burdan ayrılırken sana nasıl veda ettiğimi bile hatırlamıyorum,
nerden bilebilirdim ki döndüğümde seni bir daha bulamayacağımı,nerden bilebilirdim
o sevgi dolu sesini duyamayacağımı,harika yemeklerinden yiyemeyeceğimi,huzur dolu sığınağım olan
evine tekrar giremeyeceğimi.
Hatırlarmısın,daha küçücük bi çocukken bile seni ziyarete geldiğimizde eve dönmemek için
kıyameti koparırdım,yada sen gel bizde kal diye yerlere yatardım sana yalvarmaktan,sen hep sabırla dinlerdin beni,hiç kızmazdın,hep beni oyalayacak bişeyler bulurdun ,senle hiç sıkılmazdım,sen gittiğinden beri
kimse beni sabırla dinlemiyor...
Bana elma soyup bıçakla yan koltuktan uzatmanı özledim,o eski çevirmeli yeşil ev telefonunu özledim,
kuşların cıvıldaştığı kapı zilini özledim,pazar yemeklerimizi,bayramlarda yaptığın kadayıfı,arkadaşlarımla evin önünde otururken saat 12 olunca beni kapı otomatiğine hiç durmadan basarak eve çağırmanı özledim,ben seni özledim...
senden çok uzak bi ülkede bi sabah ağlayarak uyanmıştım,senin öldüğünü rüyamda görüp,bi arkadaşıma evi aramasını rica etmiştim seni sorması için,o arkadaşım,babam ve annem bana hayatlarının rolünü oynadılar,gizlediler gittiğini,sen gerçekten gitmişsin,giderkende rüyama girmişsin,bileyim istemişsin,ben gidiyorum demişsin bana
oysa sana çok güzel hediyeler almıştım kazandığım ilk parayla,hiç veremedim onları sana
6 yıldır bendeler hala.
Sen gittikten 3 ay sonra döndüm,havaalanından ilk senin telefonunu aradım,çalıyordu ama açmıyordun
zaten sonrada hiç açmadın.
eve geldim arkadaşınla yaylada olduğunu söylediler,beni nasıl olduda aramadın diye düşünmüyor da değildim hani bozulmuştum sana içten içe.
ertesi gün annem sana bişey söylicem deyince verdiğim cevap;
BABANNEME NE OLDU ?
Seni çok özlüyorum babuşhka,sen benim idolümsün,bigün senin gibi bir babanne olacağım,torunlarımı senin gibi dinleyeceğim,senden çok sey öğrendim ve öyle şanslıyım ki hayatımdan senin gibi bi kadın geçtiği için,bi gün yine hep beraber olacağız,bekle beni...

CRN




14 yorum:

Francis'i seven kız. dedi ki...

Duygularını o kadar güzel dile getirmişsin ki.. Gözleri doluyor insanın..

Francis'i seven kız. dedi ki...

Duygulaını o kadar güzel dile getirmişsin ki gözleri doluyor insanın..

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Bende ağlayarak yazdım inan,teşekkürler...

Mia Wallace dedi ki...

canım acayip duygulandım..
Kendini üzme..

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Saol Mia, üzmemeye çalışıyorum...

Üsturupsuz Yazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Çok fena oldum,çok duygulandım hatta ağlattın beni.Allah gani gani rahmet eylesin,dilerim yattığı yer cennet olur.Aslında şanslısın Doz,şu hayatta babaannesiyle böyle güzel anıları olan nadir insanlardansın.Ben babaannemi hiç tanımadım.Adımı ondan aldım ama ben küçükken vefat etmiş.Koynundan fotolarım çıkmış,vasiyetinde bile biz varmışız.Vakti zamanında oğlu ilk torununu ve gelinini baba evine postalayınca kadıncağız fotolarıma bakmış hep.Ben hiç bilmem bu yüzden,ne babayı ne de babaya dair kavramları.Arkadaşları anlatır da hep babaannem çok iyi bir kadınmış,ben de o yüzden hep onlara babaanne derim,hele pamuk babaannem bitanedi.Çok uzattım.Dilerim diğer dünyada yine hep beraber olursunuz.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

üsturupsuz, evet çok şanslıydım onu tanıdığım için,tanımasanda babanneni ona karşı bi sevgi beslemiş ve başkalarından dinlemişsin onu, inan bukadarı bile yeterli...

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Ama bazen diyorum ki bana aktarılan da buydu,eğer babaannen,baban sizi gönderirken,hastanede olmak zorunda olmasaydı,emin ol herşeyi göze alır,seni,sizi korurdu.Belki olmazdı,belki yine giderdik,belki işte.Ama çocukluktan beri öyle bir misyon yükledim ki ona.Ööle hayat işte.Allah rahmet eylesin.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

bence emin ol sizi korurdu üsturupsuz,emin ol ...

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

:(

deeptone dedi ki...

üfff ya ne güzel bir yazı bu.

başın sağolsun.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

deep,teşekkürler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Üzülerek okudum,aynı duyguları bende anneannem için hissetmiştim.Allah hepsine gani gani rahmet eylesin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails