22 Ağustos 2010 Pazar

Naftalinli BEN : WANTED !

Bu kızı hatırlıyormusunuz(79,80,81,82 doğumlular bilir) CLEMENTİNE,bu kız ve bu çizgi film yüzünden çocukluğum korku içinde geçti korkardım ama ölürdüm izlemek için,hayal gücümü ve kendine eziyet etmekten zevk alan yanımı korka korka ama merakla izlediğim bu ruh hastası  clemetine borçluyum .Saol clementine sayende bende manyak oldum,sıkılınca uzaylıların beni kaçırmasını bekliyorum ,üzerimde deney yapsınlar istiyorum benimde insanlığa bi faydam olsun istiyorum.Yıllarca koca bi balon içinde mavi saçlı bi peri ve kafasında pervane olan bi kediyle gezdin ,cehennem zebanilerinden kaçtın ,kaçtında  ne olduu ha , ne verdin bize korkudan ve ruh hastası bi hayal gücünden başka .Arıyorum seni, açık konuşayım bulursam bittin kızım sen o uçtuğun dandik balonu patlatıcam yanındaki mavi saçlı çakma peride yardım edemicek sana senin yüzünden kedime pervaneli şapka aldım ama uçmuyorrrrr,uçamıyorr,senelerce oynadın duygularımla,inanmıştım bi kedinin pervaneli bi şapka takınca uçabileceğine, yapılırmı bu bana .Seneler sonra çocukluğuma dönmek zorunda kaldığım o ince uzun koltukta anladım esas suçlunun sen olduğunu bulursam affetmem ama ona göre,ha bugün olsa yine izlerim o ayrı,yinede çıkma karşıma derim ben,kötü olur,valla bak...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir neslin travmalara sürüklenmesine sebep oldu bu kız !=)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

evet , kesinnlikle.suçludur kendisi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails