23 Ağustos 2010 Pazartesi

Üretici BEN : Bak ne yaptım,sende yap ...

Yazlık evimizdeki odam için avize arıyodum,bi türlü bulamadım istediğim gibi bişey .Ne istediğimi de bilmiyordum ama görünce 'işte bu' diyeceğim şeyi aradığımı biliyodum.Yazlığa  götürülecek eşyaları ayıklarken eski avizemi buldum dışı kumaşla kaplı bişeydi,kumaşı gayet köhne ve kirliydi,niye saklamışım onuda bilmiyodum,kumaşını kesip attım üstünden,sonra başka bi işim çıktı kenara bıraktım onu. Odama tekrar döndüğümde yorgunluktan attım kendimi yatağa , yatak ve banyo korkunç yaratıcı fikirlerimin(!) aklımın ekranından alt yazı gibi hızla aktığı 2 harika mekan benim için.Uzandığım yerden eski avizemin iskeletine takıldım,bi anda fırladım yataktan,gerekli malzemeleri annemin çöplük diye tanımladığı :) kutularımda aramaya başladım,bir çoğunuda buldum,hep diorum anneme en iyi malzemeler 'çöplük'lerden çıkıyo diye.Aldım elime silikon tabancamı ve yaklaşık 1 saatte 'İŞTE BU' dediğim avizem hazırdı ,tek eksik içine kondurulacak 2 kuştu,ee onuda sosyete pazarından buldum.Avizem toplam 2 tl.ye hazırdı :)
Nasıl mı oldu ? işte böyleeee...

Buda artık yazlıkta ki odama asılmış hali ...

6 yorum:

RUNWAY Blog dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DOZ BUYUCUSU dedi ki...

:) çok teşekkür ederim Bahar.
Mutlu oldum :)

D!mple Rock dedi ki...

çok güzel olmus =)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Beğendiğine sevindim , bende çok seviyorum :)

ENN MODA dedi ki...

Ne kadar yaratıcı ne kadar zevklisin böyle. Bizim evi tasarlamanı çok isterdim. Bende beyaz mobilyalara bayılıyorum.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Enn Moda , çok teşekkürler :) çok mutlu ettin beni.Sizin evi tasarlamayı bende isterimm.bana ev dekor etmede yardım et de ben havalara uçayım.bayılıyorum buna.özel zevkim,her zaamn her konuda yardıma hazırım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails