28 Ağustos 2010 Cumartesi

Mim'li BEN : Teşekkürler DUYGUSELİ...

Çaylak Ben,Duyguseli tarafından mimlenmişim,. Sorulara cevap vermeye bayılırım.Oley,oley,oley ...
1-Lakabın varmı varsa nedir ?
Ünideyken, ördek derlerdi dudaklarım yüzünden.diyenlerin hepsini dövdüm :)
2-Son zamanlarda diline dolanan şarkı ?
Nerden dilime dolandı bu offspring şarkısı bilmem,Give it to me baby,aha aha,give it to me baby aha aha and all  the girlies say pretty fly ...
3-en son neye - kime aşık oldun ?
En son kedim doziye yeniden aşık oldum bugün.
4-en son okuduğum kitap/film ?
Büyük Dönüşüm-Canan Yolaç
filmde Paranormal activity,niye beni hiçbişey korkutamıyor yaaa !
5-Son zamanlarda en çok özlediğin...
Babannem,Arzu,Canada da yaşayan biri,Adana kebap(ama Adana'da),bide evde yanlız olmayı özledimm
6-Bir günlüğüne ünlü biri(oyuncu-şarkıcı-politikacı) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun ?
Marilyn manson olurdum,çok merak ediyorum bir gününü nasıl yaşıyor,seviyorum ben onu,iyi biri bence o.
7-Yarınn sabah ilk planın ?
Planlardan nefret ederim,hayatım neredeyse tamamen spontan.
8-En sevdiğin Huyun ?
Ay o kadar var ki kahretsin seçemiyorum(yalan) :) Kendimi sevmem,bu nedenle kolay kolay kimsenin beni üzmesine izin vermem.
9-Şuanki mesleğinde - bölümünde olmasan ne olurdun ?
Çocukken dansöz derdim,bayılırım dans etmeye çünkü,ama dansöz olmazdım şey olurdum iç mimar.
10-Okurken en zevk aldığın 3 Blog ?
Anti kahraman,insanat,cemoi,duyguseli,illegalsmile...

EEE Bende MİM'leyim bari...
İllegalsmileVE İnsanat

12 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Teşekkürler o zaman , blog yapıma uygun olmadığı için mim konusuna giremiyorum ama sen bizim için en mimlisin :)
ne de olsa insan olmak adına yapıyorsun dahasını da yapabilirsin.

C3Moi dedi ki...

böööööö teşekkürler :) okunmak güzeldir ;) sevilmek daha güzel.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Biji deil C3MOİ :)

lazanya dedi ki...

okunmamakta öyle :D

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

seni yeni keşfettim Lazanya :) listeme yeniden bak :)

lazanya dedi ki...

wouw, sen geldin bende geldim zaten :) hoşgeldik o zaman takipteyim ;)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Pişman olmicaksın Lazanya :) takipte kal :)

Tatsız Çilek dedi ki...

Okunmakta güzel sevilmekte :) Teşekkürler,bitanesin.:)

Adsız dedi ki...

selamlar ve teşekkürler doz büyücüsü =) ayağımı falan biraz denize sokup geldğim için biraz geç cevap veriyorum. bloğumu okuduğun ve takip ettiğin için teşekkürler hem de çok=)

mim olayına gelince, madem beni mimledin cevap vermek de boynumuzun borcudur. birazdan düşer herhal yayına. saygılar sevgiler.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Duyguseli; her daim ensendeyim :)

İllegal;deniz iyi olmuş,her daim takipteyim illegal...

Adsız dedi ki...

Buzdolabının üstündeki matruşkalar olmamış ;)

deeptone dedi ki...

:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails