24 Ağustos 2010 Salı

Naftalinli Ben : PIRASA,ZEKİ MÜREN VE BEN ...

Küçükken pırasa sevmezdim pek ( şimdi bayılıyorum),annemin bana zorla pırasa yedirdiğini dün gibi hatırlıyorum.Ama  garip olan zorla pırasa yemem değil annemin bana onu zorla yedirirken yemem için söylediği sözler.Annem derdiki,
-'hadi kızım bak bu çatalıda yersen sesin ZEKİ MÜREN  gibi güzel olur'
Peki ben ne yapardım ?
Yerdim yer o aptal pırasayı, niye ? sesim Zeki Müren' e benzicek diye ne saf çocukmuşum,
ne kolaymış beni kandırmak,Düşün yani Zeki Müren :) şeker filan değil kandığım şey.
Zeki Müren gibi sesin olcak ye bu pırasayı dediğinde hemen yiyosam, şeker alıcam dese, onu yer bide üstüne akşam yemeğinide ben yaparmışım demekki mutluluktan.
-Çocukkende garipmiydim ben anne?
-yok kızım sonradan oldun.
-kandırma beni.
-yeminnen diorum bak.

4 yorum:

TuTsİ dedi ki...

Eskiden Anneler iyi keklerdi bizleri.
Şimdiki Anneler de iş yok gerçi veletler çok zeki yemezler.

bubuş dedi ki...

Annen kesinlikle süper yaratıcı yalanlar üretiyormuş:D senin suçun değil:D

Adsız dedi ki...

umarım sesin zeki müren'e benzememiştir =)

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

tutsi : evet bizi jenerasyonun çocukları saftı,şimdikiler fena çocuk değil sanki :)
marla : evet annem yaratıcılıkta başarılı ama bence söylediği yalana kendi de inanıyodu :)
illegalsmile : yok yok benzemedi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails