24 Ağustos 2010 Salı

Üretici Ben : Ben bişey daha mı yaptım ne ? evet evet ben bişey yaptım :)

(Yine yazlık evimiz için dönüştürülmüş bi eşya.Dönüştüren kim Doz Büyücüsü.)
Çook eski bir ayna ve çerçevesinin hikayesi bu dinlediğiniz;
Bir varmış bir yokmuş bir eski ayna ve çerçevesi varmış tabi bunlar hep eski değillermişş ama biz eski olduktan sonraki kısmına hakimiz hikayenin.
Neyse efendim bunlar yıllarca bir duvarda durmuşlar, durmuşlar ,durmuşlar ,yine durmuşlar gelen geçen onlara bakmış ,bakmış yine bakmış bunlar yine durmuşlar bi gün tak demiş canına çerçevenin ,
-' yeter lan ' demiş,' 'atlicam aşağı,ne olursa olsun,böyle dur dur nereye kadar'
ayna  ;
-'aman abi yapma,gözünü sevim,bak sen sağlam adamsın bişeycik olmaz sana ama ben ne yaparım ,halim ne olur sen burdan atlarsan,beni de düşün,bencil olma' demiş.
çerçeve ;
-'Korkma demiş sanada bişey olmaz sımsıkı tutuyorum seni bak görürsün ' demiş.
Bunlar sen atla aşağı,doz büyücüsü sen kork bu sesten,git sese doğru,Şaşır sen doz büyücüsü ama aklına fikir gel,dur ben sizi dönüştüreyim çok çirkinsiniz siz , de ayna ve çerçeveye.
Ayna ve çerçeve sizde dönüşünce süper olun.
Yazlığın tuvaletinde durun durun durun yine durun,gelen geçen size baksın,baksın baksın yine baksın.
Bu masalda böyle bitsin bitsin bitsin yine bitsin  ...


2 yorum:

pixis dedi ki...

süpersin!yani bu sadece bu konu için değil genel bi yorum! ;) üretmeyi seviyorum,üreteni de severim deyip kaçıyorum! :))

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

Çok saol pixis,beni mutlu ettin :)
en çok da genel bi yorum olmasına sevindim :) kendi yaptığım ve çok sevdiğim şeyleri benden başka birileri de beğenince çok mutlu oluyorum :) sanıyorum insanlarla aynı fikirde olmayı seviyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails